نسل سوم آیفون اس ای از MagSafe پشتیبانی نمی کند


امید دلیری 17 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسل سوم آیفون اس ای از MagSafe پشتیبانی نمی کند. طبق گزارش جدیدی از وبسایت Macotakara، نسل بعدی آیفون SE از شارژ MagSafe پشتیبانی نخواهد کرد. اما ظاهراً این گوشی همچنان از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به گفته منابع موثق در چین، نسل سوم آیفون اس ای که قرار است جانشین آیفون SE نسل دوم شود. مدلی که در آوریل 2020 عرضه شد. اکنون گفته شده که نسل بعدی طراحی شاسی نسل دوم را حفظ خواهد کرد و آن را ادامه خواهد داد. شاید این خبر کمی ناراحت کننده به نظر برسد. اما به هر حال نسل بعدی همچنان از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند، اما از MagSafe را پشتیبانی نمی کند. وبسایت Macotakara همچنین گزارش داده است که ظاهراً تولید نسل جدید آیفون SE و نسل پنجم آیپد ایر آغاز شده است.

گفته ها و شایعات پیرامون نسل سوم آیفون اس ای بسیار زیاد بوده است. انتظار می رود این آیفون دارای صفحه نمایش LCD و پردازنده ی جدید باشد. همچنین ادعا شده است که از 5G نیز پشتیبانی می کند. با این حال ، گزارشات قبلی همه پیش بینی کردند که طراحی بدنه بدون تغییر و مانند مدل فعلی باشد. به طور خاص ، گزارش ها حاکی از آن بود که این مدل همانند آیفون 8 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی خواهد بود.

از دیگر شایعات نسل سوم آیفون اس ای می توان به پردازنده A15، سنسور بهبود یافته برای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و تراشه X60M 5G اشاره کرد. علاوه بر این ها ، گفته شده که نسل جدید مجهز به 1 گیگابایت رم اضافی برای مجموع 4 گیگابایت رم خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*