ادعاهای گزارش زنجیره تأمین اپل مبنی بر عرضه مک‌بوک پرو با تراشه M2 در ماه آینده


امید دلیری 19 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ادعاهای گزارش زنجیره تأمین اپل مبنی بر عرضه مک‌بوک پرو با تراشه M2 در ماه آینده. طبق گزارش جدید امروز زنجیره تأمین ، اپل اولین مک بوک پرو خود را با پردازنده سیلیکونی نسل دوم خود در ماه آینده عرضه خواهد کرد. مک بوکی که گفته می شود در رویداد بهاری غول فناوری معرفی و عرضه خواهد شد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت DigiTimes گزارش جدیدی در رابطه با شرکای زنجیره تأمین اپل منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، زنجیره تأمین اپل خطوط تولید خود را در طول تعطیلات سال نو قمری برروی مک بوک پرو جدید قرار داده است. محصولی که قرار است در اوایل ماه مارس عرضه شود. به گفته این منابع، اپل انبوهی از دستگاه های جدید را در اوایل ماه مارس عرضه خواهد کرد. از جمله مک بوک پرو جدید مجهز به تراشه M2، آیفون SE و آی پد ایر جدید.

به جز پردازنده، اکثر اجزای دیگر استفاده شده در مک بوک پرو جدید تقریباً مشابه مدل فعلی خواهند بود. این امر باعث شد شرکای زنجیره تأمین مک‌بوک پرو در تعطیلات یک هفته‌ای سال نو قمری ، تولید خود را حفظ کنند. اگرچه در این گزارش به اندازه دقیق مک‌بوک پرو اشاره نشده است. اما تنها مدل پرو با تراشه M1، مک‌بوک پرو 13 اینچی ابتدایی است. به نظر می رسد اپل در حال کار بر روی نسخه به‌روز شده این مدل با با تراشه M2 می باشد.

اواخر هفته گذشته، Mark Gurman روزنامه نگار بلومبرگ ادعای مشابه داشت. او گفت که اپل قصد دارد یک مک بوک پرو 13 اینچی به روز شده با تراشه M2 را در سال 2022 عرضه کند. اما به طور کلی تصور می شد که این دستگاه در اواخر سال ظاهر شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*