حضور Vince Staples ، Naomi Osaka و هنرمندان دگیر در تبلیغات جدید هدفون Beats Fit Pro


امید دلیری 19 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

حضور Vince Staples ، Naomi Osaka و هنرمندان دگیر در تبلیغات جدید هدفون Beats Fit Pro. کمپین جدیدی برای تبلیغات این هدفون راه‌اندازی شده است. کمپینی که در آن هنرمندانی از جمله Naomi Osaka ، Vince Staples ، Kaia Gerber و Quen Blackwell حضور دارند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این تبلیغات از چهار کلیپ 15 ثانیه‌ای تشکیل شده و بر روی هر فردی که هدفون Beats Fit Pro را پوشیده تمرکز می‌کند. مطابق با شعار “هرگونه که می خواهید حرکت کنید”، همه در حال رقصیدن هستند. یا سر خود را با موسیقی تکان می دهند و طراحی انعطاف پذیر بال این هدفون را نشان می دهند. آهنگ Magic از Vince Staples در سراسر این کمپین تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. او با هدفون در وسط یک پارکینگ خودرو در محاصره اسکیت بورد سواران و دوچرخه سواران نشان داده می شود.

Quen Blackwell اینفلوئنسر محبوب نیز در حالی که توسط سرهای مانکن ها احاطه شده نشان داده می شود. همچنین گروهی از مردم سرهای خود را به طور موزون حرکت می دهند. Naomi Osaka ستاره تنیس در حالی که هدفون Beats Fit Pro را پوشیده ، در یک زمین تنیس نشان داده می شود. او قبل از اینکه در هوا شناور ظاهر شود، به عقب خم می شود. سپس از یک تور به عنوان بانوج استفاده می کند. در نهایت Kaia Gerber بازیگر محبوب در سرسرای یک تئاتر نشان داده می شود. او در اتاق بزرگ و خالی با موسیقی راه می‌رود و می‌رقصد.

کمپین جدید تبلیغات هدفون Beats Fit Pro در سراسر رسانه های اجتماعی در فرمت های عمودی از جمله Snapchat ، TikTok و Pinterest نمایش داده می شود. این ویدیوها همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه در فیدهای اینستاگرام، TikTok و توییتر Beats و کانال های استعدادیابی در دسترس خواهند بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*