ویژگی Tap to Pay به کاربران اجازه می‌دهد از طریق آیفون پرداخت هایشان را انجام دهند


امید دلیری 21 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ویژگی Tap to Pay به کاربران اجازه می‌دهد از طریق آیفون پرداخت هایشان را انجام دهند. همانطور که اخیراً پیش بینی شده بود، اپل به دارندگان آیفون اجازه می دهد تا پرداخت های بدون تماس خود را به سادگی با استفاده از یک اپلیکیشن iOS انجام دهند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

با یک ضربه پرداخت کن !

اخیراً شایعاتی مبنی بر پذیرش کارت‌های اعتباری و نقدی توسط آیفون‌ منتشر شده بود. اکنون اپل به‌طور رسمی ویژگی Tap to Pay را معرفی کرده است. Jennifer Bailey مدیر بخش Apple Pay و Apple Wallet اپل توضیحاتی در مورد این ویژگی بیان کرده است. او گفته : بیشتر مشتریان از کیف پول دیجیتال و کارت‌های اعتباری برای پرداخت استفاده می‌کنند. ویژگی جدید راهی امن، خصوصی و آسان را برای پذیرش پرداخت های بدون برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند. با همکاری پلتفرم‌های پرداخت، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های پرداخت، ما این کار را برای کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای – از سرمایه‌گذاران انفرادی گرفته تا خرده‌فروش‌های بزرگ – آسان‌تر از همیشه می‌کنیم. به این ترتیب آن ها می توانند به‌طور یکپارچه پرداخت‌های بدون تماس را بپذیرند.

ویژگی Tap to Pay به هیچ سخت افزار اضافی مانند پایانه پرداخت جداگانه نیاز ندارد. این ویژگی برای سازندگان و توسعه دهندگان اپلیکیشن در دسترس خواهد بود. به این ترتیب آن ها می توانند این ویژگی را در اپلیکیشن های iOS خود ادغام کنند. اپل گفته است که این ویژگی بعداً اما در همین امسال راه اندازی می شود. اما در ابتدا محدود به تجار آمریکایی خواهد بود. اپل ابتدا با شرکت خدمات مالی Stripe کار می کند تا یک اپلیکیشن پرداخت جدید برای خدمات آن شرکت ایجاد کند.

Billy Alvarado مدیر ارشد بازرگانی Stripe گفته : چه فروشنده یک خرده‌فروش اینترنتی باشید و چه یک کارآفرین، به زودی می‌توانید پرداخت‌های بدون تماس را با دستگاهی که از قبل در جیب شماست، یعنی آیفونتان بپذیرید. با استفاده از این ویژگی در آیفون، میلیون‌ها کسب‌وکار با استفاده از Stripe می‌توانند تجربه تجارت حضوری خود را با ارائه پرداخت سریع و ایمن به مشتریان خود افزایش دهند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*