اپل iOS 15.3.1 و iPadOS 15.3.1 را منتشر کرد


امید دلیری 23 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iOS 15.3.1 و iPadOS 15.3.1 را منتشر کرد. غول فناوری نسخه های جدیدی از سیستم عامل آیفون و آیپد خود منتشر کرده است. این دو به روزرسانی جزئی برای سیستم عامل های  iOS و iPadOS منتشر شده اند. سیستم عامل هایی که نسخه نهایی آن ها در سپتامبر 2021 منتشر شدند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

iOS 15.3.1 و iPadOS 15.3.1 دو هفته پس از انتشار iOS و iPadOS 15.3 عرضه شده اند. این به روزرسانی ها را می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنید. این به روزرسانی ها در همه دستگاه‌های واجد شرایط در بخش تنظیمات در دسترس می باشند. برای دسترسی به این به روزرسانی ها وارد Setting و سپس Gerenal و بعد Software Update شوید. اگر به روزرسانی را مشاهده نکردید ، صفحه را به سمت پایین بکشید و کمی صبر کنید تا مجدداً بارگزاری شود. شماره ساخت به روزرسانی های جدید آیفون و آیپد ، 19D52 می باشد.

طبق یادداشت‌های اپل، iOS 15.3.1 و iPadOS 15.3.1 مشکلی را برطرف می‌کنند که می‌تواند باعث شود نمایشگرهای خط بریل به درستی کار نکنند. این به‌روزرسانی‌ها همچنین اصلاحات امنیتی مهمی را برای آیفون و آیپد ارائه می‌کنند. سند پشتیبانی اپل توضیح داده است که یک باگ WebKit وجود داشته است که برطرف شده است. باگی که می‌تواند به محتوای وب ساخته‌شده به‌طور مخرب اجازه دهد تا منجر به اجرای کد دلخواه شود. اپل می گوید از گزارشی مبنی بر اینکه ممکن است این آسیب پذیری به طور فعال مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد آگاه است. بنابراین برای کاربران آیفون و آی پد مهم است که در اسرع وقت به روزرسانی های جدید را دریافت و نصب کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*