آیفون 13 پرو مکس اپل به طور قابل توجهی سریعتر از گلکسی S22 Ultra سامسونگ می باشد


امید دلیری 24 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آیفون 13 پرو مکس اپل به طور قابل توجهی سریعتر از گلکسی S22 Ultra سامسونگ می باشد. سری جدید گلکسی سامسونگ به عنوان جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ شناخته می شوند. اما با این حال این گوشی ها در تست‌های عملکرد همچنان از سری آیفون 13 اپل عقب هستند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سامسونگ در تاریخ 9 فوریه از گوشی های جدید گلکسی S22 خود رونمایی کرد. از جمله گلکسی S22 Ultra که دارای تعداد کمی از ویژگی‌های گلکسی نوت می باشد. گوشی‌های جدید سامسونگ از سریع‌ترین دستگاه‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. اما همچنان به طور قابل توجهی کندتر از سری آیفون 13 هستند. وبسایت PCMag اخیراً تست بنچمارک پردازنده جدید Snapdragon 8 Sen 1 را انجام داده است. پردازنده ای که در گوشی های جدید سامسونگ قرار گرفته است.

 

وبسایت PCMag عملکرد پردازنده Snapdragon 8 Sen 1 را با سایر گوشی های محبوب اندرویدی و همچنین آیفون 13 پرو مکس اپل مقایسه کرده است. گلکسی S22 Ultra مجهز به پردازنده ی جدید ، امتیاز تک هسته ای 1232 و امتیاز چند هسته ای 3433 را به دست آورده است. همچنین امتیاز ML machine learning – یادگیری ماشینی 448 را به دست آورده است. آیفون 13 پرو مکس با پردازنده A15 Bionic امتیاز تک هسته ای 1735 و امتیاز چند هسته ای 4647 را بدست آورده است. همچنین امتیاز یادگیری ماشینی 948 را به دست آورده است.

به عبارت دیگر، تست های Geekbench نشان می دهد که گوشی پرچمدار اپل سریع ترین گوشی بازار می باشد. این گوشی از نظر عملکرد در بین گوشی های هوشمند به طور قابل توجهی پیشتاز می باشد. با عرضه تراشه جدید A16 Bionic در آینده ، این احتمال وجود دارد که دستگاه های اپل برای مدتی سریع ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار باقی بمانند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*