اپل سه مک جدید در پرونده های نظارتی EEC ثبت کرده است


امید دلیری 25 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سه مک جدید در پرونده های نظارتی EEC ثبت کرده است. طبق اسناد فاش شده ، غول فناوری 3 محصول از خانواده ی مک که هنوز منتشر نشده اند را ثبت کرده است. اپل این سه محصول جدید را در پایگاه داده اقتصادی اوراسیا – EEC ثبت کرده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

طبق ادعاهای قبلی ، انتظار می‌رود اپل یک رویداد بهاری را در تاریخ 8 مارس یا حوالی این تاریخ برگزار کند. پیش از برگزاری رویداد بهاری ، اکنون فاش شده است که اپل سه مک جدید در پرونده های نظارتی EEC به ثبت رسانده است. این امر برای اولین بار توسط وبسایت Consomac مشاهده شد. سه محصول جدید که با شماره مدل A2615، A2686 و A2681 فهرست شده‌اند. همگی آن ها همراه با سیستم عامل macOS Monterey فهرست شده‌اند. اما جزئیات دیگری از جمله مدل دقیق این محصولات جدید ارائه نشده است.

اپل معمولاً محصولات جدید خود را طبق قانون در زمانی نزدیک به عرضه ی آن ها در پرونده های نظارتی EEC ثبت می کند. ماه گذشته، غول فناوری محصولی که احتمالاً آیفون SE آینده و نسل بعدی آی‌پد ایر خواهد بود را ثبت کرد. اپل در حال کار بر روی چندین مک جدید است که قرار است امسال عرضه شوند. Mark Gurman از وبسایت Bloomberg ادعا کرده است که رویداد بهاری اپل شامل معرفی حداقل یک مک جدید خواهد بود. همچنین گفته شده بود که اپل در حال کار بر روی یک آیمک بزرگتر با پردازنده ی انخصاری این شرکت می باشد. محصولی که قرار است جایگزین آیمک 27 اینچی مبتنی بر اینتل شود که در حال حاضر در خط تولید قرار دارد. مک بوک ایر کاملاً بازطراحی شده جدید نیز مانند مک مینی جدید در دست ساخت است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*