اپل می گوید Spatial Audio یک موفقیت است و شنوندگان بیشتری را به سمت Apple Music می کشاند


امید دلیری 28 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل می گوید Spatial Audio یک موفقیت است و شنوندگان بیشتری را به سمت Apple Music می کشاند. مدیران اپل موزیک می گویند که بیش از نیمی از مشترکان آن ها در حال گوش دادن موزیک با ویژگی صدای فضایی هستند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

ویژگی Spatial Audio یا صدای فضایی در اواخر ژوئن 2021 به سرویس Apple Music اضافه شد. ویژگی که صدای فراگیرتری را برای سرویس اپل موزیک به ارمغان می‌آورد. اکنون مدیران اپل آمارهای منتخب را به اشتراک گذاشته اند. همچنین در مورد چگونگی استقبال شنوندگان از این ویژگی صحبت کرده اند. با توجه به آمارهای Billboard ، اپل می‌گوید که شرکت‌های ضبط‌کننده‌ای که موزیک هایشان را با این ویژگی ریمستر می‌کنند، شاهد افزایش زیادی در تعداد شنونده ها هستند.

به عنوان مثال، The Weeknd آلبوم Starboy سال 2016 را مجدداً در قالب ویژگی Spatial Audio منتشر کرد و شنوندگان آن 20 درصد افزایش یافت. این آمار بیش از هشت هفته پس از عرضه این آلبوم می باشد. با استفاده از همین معیار، آلبوم When We All Fall Asleep, Where Do We Go از Billie Eilish نیز همان رشد را مشاهده کرد. Hollywood’s Bleeding از Post Malone حدود 40 درصد بیشتر شنیده شد. Lover از Taylor Swift نیز 50 درصد بیشتر شنیده شد.

Rachel Newman مدیر محتوای جهانی اپل موزیک به Billboard گفته : ما شاهد افزایش عظیمی در کاتالوگ هنرمندان هستیم. کاتالوگی که بر اساس آن‌ها هنرمندان طرفداران خود را با شیوه‌ای جدید برای گوش دادن به موسیقی جذب می‌کنند. بخشی از کلید این بوده است که مطمئن شویم Spatial Audio برای همه هنرمندان در سطوح مختلف در دسترس باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*