آیفون 14 پرو احتمالاً مجهز به 8 گیگابایت رم خواهد بود


امید دلیری 1 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آیفون 14 پرو احتمالاً مجهز به 8 گیگابایت رم خواهد بود. گزارش جدیدی به نقل از منابعی در زنجیره تأمین آیفون منتشر شده است. در این گزارش افشاگری گفته است که مدل بالارده ی نسل بعدی آیفون دارای رم هشت گیگ خواهد بود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل به طور کلی میزان رم موجود در آیفون را اعلام نمی کند. با این حال غول فناوری رم آیفون 12 پرو و ​​آیفون 13 پرو را به 6 گیگابایت افزایش داد. افشاگری به نام yeux1122 در سایت کره ای Naver ادعا کرده است که وجود 8 گیگابایت رم در مدل بالارده ی آیفون 14 تأیید شده است. همچنین ادعا شده است که تولید انبوه این محصول در حال انجام است. این افشاگر به نقل از یک منبع زنجیره تأمین داخلی اپل ، مدعی وجود این میزان رم در آیفون 14 پرو می باشد.

yeux1122 همچنین اشاره کرده است که آیفون 14 پرو با 8 گیگابایت رم ، مشابه آخرین مدل گلکسی سامسونگ می باشد. به طور سنتی، گوشی‌های اندرویدی نسبت به آیفون‌ها دارای رم بیشتری هستند. اما آیفون های اپل علی‌رغم حافظه کمتر، به طور مداوم عملکرد بهتری دارند. تا به حال هیچ آیفونی با رم هشت گیگابایتی عرضه نشده است. البته اپل آیپد پرو 12.9 اینچی را با رم 8 یا 16 گیگابایت به فروش می رساند.

حتی قبل از عرضه آیفون نسل بعد ، آیفون 13 فعلی به طور قابل توجهی سریعتر از گلکسی S22 سامسونگ می باشد. به طور جداگانه، شایعه شده است که اپل در حال برنامه ریزی برای طراحی مجدد مجموعه آیفون های 2022 است. پیش‌بینی می‌شود که اپل اندازه ناچ را کاهش دهد و شاید به سیستم دوربین hole-punch روی بیاورد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*