کانیه وست آلبوم Donda 2 را در اپل موزیک منتشر نخواهد کرد


امید دلیری 1 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

کانیه وست آلبوم Donda 2 را در اپل موزیک منتشر نخواهد کرد. Kanye West در پست جدیدی در اینستاگرام خود ، سرویس‌های پخش موسیقی مانند اپل موزیک را سیستم ظالمانه خطاب کرده است. او همچنین گفته است که آلبوم آینده‌اش یعنی «دوندا ۲» منحصراً روی دستگاه Stem Player خودش پخش خواهد شد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

کانیه وست از انتشار آلبوم Donda 2 در 22 فوریه 2022 خبر داده است که دنباله‌ای از آلبوم موفق سال 2021 اوست. با این حال، او در یک پست اینستاگرامی از سرویس های پخش موزیک از جمله اپل موزیک انتقاد کرده است. او از پول کمی که سرویس‌های پخش موسیقی اپل، آمازون، اسپاتیفای و یوتیوب به هنرمندان پرداخت می کنند انتقاد کرد. مشخص نیست چرا او علیه شرکت‌های منتشرکننده موسیقی که از فروش و پخش موسیقی پول بیشتری نسبت به خدمات استریم می‌گیرند، انتقاد نمی‌کند.

در نتیجه، آلبوم Donda 2 در هیچ یک از سرویس‌های موزیک پخش نخواهد شد. شنوندگان برای پخش دیجیتالی این آلبوم باید یک دستگاه Stem Player دویست دلاری بخرند. کانیه وست مالک پلتفرم Stem Player می باشد. این دستگاه یک دستگاه دایره‌ای کوچک است که می‌تواند آهنگ‌ها را به استِم – ساقه تقسیم کند، مانند جداسازی آهنگ‌های صوتی. مشخص نیست که این دستگاه چند آهنگ را می تواند نگه دارد. این دستگاه همچنین برای دانلود موسیقی نیاز به اتصال به کامپیوتر از طریق USB دارد.

کانیه وست به کل صنعت استریم اعتراض دارد، اما هم موفقیت و هم حمایت اپل موزیک را دیده است. اپل نه یک، بلکه سه مراسم رونمایی برای آلبوم اخیر او یعنی Donda برگزار کرد. آن هم در زمانی که کانیه بارها نتوانست آلبوم را طبق برنامه منتشر کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*