طبق شایعات اخیر تقریباً تمامی مک ها در سال 2022 به روزرسانی و مدل جدید آن ها عرضه خواهد شد


امید دلیری 2 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق شایعات اخیر تقریباً تمامی مک ها در سال 2022 به روزرسانی و مدل جدید آن ها عرضه خواهد شد. اپل حداقل هفت مدل مک را با پردازنده های سیلیکون خود عرضه خواهد کرد. یکی از مک های مورد انتظار می توان به یک آی‌مک پرو با صفحه‌نمایش بزرگ و مدل جدید مک پرو اشاره کرد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مک هایی که طی سال 2022 عرضه می شوند

اپل تا پایان سال 2022 در حال انتقال دو ساله خود از پردازنده‌های اینتل به اپل سیلیکون خود می باشد. اپل برای تکمیل این انتقال مجبور است در کنار به روزرسانی های معمولی محصولات ، چند تغییر دیگر در محصولات خود ایجاد کند. Mark Gurman از وبسایت Bloomberg گفته است که اپل در سال 2022 می تواند حداقل هفت مدل مک جدید عرضه کند. او مک هایی که طی سال 2022 عرضه می شوند را لیست کرده است.

لیست Mark Gurman عمدتاً شامل مدل‌هایی است که از تراشه‌های M1 Pro و M1 Max و همچنین نسل جدید تراشه M2 استفاده می‌کنند. علاوه بر این ، گفته می شود تراشه M1 Max ارتقا یافته در سال 2022 معرفی می شود. پیش‌بینی می‌شود که مک مینی دارای یک قاب بازطراحی شده با پوشش بالایی پلکسی‌گلاس باشد. همچنین دارای و پورت‌های تاندربولت بیشتری در قسمت پشت باشد. لیست مدل ها شامل یک مک مینی به روز شده با تراشه M1 Pro و یک مدل دیگر با تراشه M2 می باشد. مک بوک پرو 13 اینچی و مک بوک ایر بازطراحی شده با تراشه M2 نیز در این لیست قرار دارند.

Mark Gurman همچنین حدس می‌زند که یک آی‌مک 24 اینچی به‌روزرسانی شده با تراشه M2 معرفی شود. علاوه بر این ، آی‌مک پرو بزرگ‌تر با انواع تراشه‌های M1 Pro و M1 Max نیز در لیست قرار دارد. در نهایت، یک مک پرو با تراشه اپل سیلیکون نیز در این لیست قرار گرفته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*