اپلیکیشن Truth Social دونالد ترامپ در اپ استور اپل منتشر شد


امید دلیری 3 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Truth Social دونالد ترامپ در اپ استور اپل منتشر شد. پلتفرم «حقیقت اجتماعی» دونالد ترامپ که برای رقابت با توییتر در نظر گرفته شده است، اکنون در اپ استور در دسترس است. اگرچه کاربران گزارش داده اند که خطاها و مشکلاتی هنگام ایجاد حساب ها رخ داده اند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پس از اینکه توییتر، فیس بوک و اینستاگرام رئیس جمهور سابق آمریکا را از ورود به پلتفرم های خود منع کردند، او اپلیکیشن خود را راه اندازی کرد. با وجود اینکه راه اندازی Truth Social تا ماه مارس به تعویق افتاد، این پلتفرم سرویس جدید اپلیکیشن خود را در اپ استور راه اندازی کرده است. به گفته وبسایت CNET، کاربران هنگام تلاش برای ایجاد حساب های خود ، با پیام های خطا مواجه شده اند. به نظر می رسد تقاضا برای عضویت در این پلتفرم اجتماعی زیاد بوده است. بسیاری از افراد کنجکاوند که دونالد ترامپ قرار است چه محتوایی در پلتفرم اجتماعی خود ارائه دهد.

مجله Forbes می گوید برخی از کاربران با موفقیت حساب کاربری ایجاد کرده اند. اما بعد به آنها گفته شده که به دلیل تقاضای زیاد ، در لیست انتظار قرار دارند. اپلیکیشن Truth Social در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است. این پلتفرم می گوید که هدف آن این است که یک پلتفرم رسانه اجتماعی عاری از تبعیض سیاسی باشد. پیش از این گزارش شده بود که راه اندازی این پلتفرم ممکن است تا ماه مارس به تعویق بیفتد. SEC در حال حاضر در حال بررسی ادغام بین شرکت پلتفرم و یک شرکت دیگر با هدف ویژه است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*