معاون نخست وزیر اوکراین از Tim Cook خواست App Store را در روسیه مسدود کند


امید دلیری 7 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

معاون نخست وزیر اوکراین از Tim Cook خواست App Store را در روسیه مسدود کند. میخائیلو فدوروف نامه‌ای به اپل ارسال کرده است. او از غول فناوری درخواست کرده است که تمامی دسترسی روسیه به اپ استور را در بحبوحه بحران جاری در اوکراین ، مسدود کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت The Verge توییت جدید میخائیلو فدوروف را مشاهده کرده است. معاون نخست وزیر اوکراین گفته است که با Tim Cook تماس گرفته است. میخائیلو فدوروف از Tim Cook خواسته است که ارائه خدمات و محصولات اپل به روسیه را متوقف کند. او سپس به طور خاص به پایان دسترسی شهروندان روسی به App Store اشاره کرده است. او در توییت خود گفته :

من با مدیرعامل اپل تماس گرفتم تا App Store را برای شهروندان فدراسیون روسیه مسدود کرده و از بسته تحریم های دولت ایالات متحده حمایت کنم. اگر موافقید که رئیس جمهور قاتل را داشته باشید، پس باید از تنها سایت موجود روسیه 24 راضی باشید.

معاون نخست وزیر اوکراین خاطرنشان کرده که در عصر حاضر، چنین اقداماتی می تواند اعتراضات را در سراسر روسیه برای توقف تجاوز نظامی ننگین برانگیزد. اگر دولت ایالات متحده فروش هر گونه سخت افزار یا نرم افزار به روسیه را ممنوع کند، بر هر شرکتی که در این کشور تجارت می کند تأثیر خواهد گذاشت. در چنین حالتی، اپل نمی‌تواند آیفون را بفروشد، به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را ارائه کند. همچنین نمی تواند به مدیریت اپ استور در روسیه ادامه دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*