بخش دوربین صفحه نمایش hole-punch آیفون 14 پرو می تواند بزرگتر از آن چیزی باشد که در ابتدا تصور می شد


امید دلیری 8 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بخش دوربین صفحه نمایش hole-punch آیفون 14 پرو می تواند بزرگتر از آن چیزی باشد که در ابتدا تصور می شد. یک شماتیک جدید فرضی از آیفون 14 پرو نشان می دهد طرح جدیدی که جایگزین ناچ شده ، ممکن است بسیار بزرگتر از آن چیزی باشد که در ابتدا تصور می شد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

شایعات پیرامون آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس ادعا می‌کنند که اپل ناچ را در این مدل ها حذف خواهد کرد. در واقع ناچ به نفع بریدگی‌های سوراخ‌دار و قرص‌شکل در بالای صفحه نمایش کنار می رود. تصور می‌شد این طراحی می‌تواند میزان اشغال کردن فضای نمایشگر را کاهش دهد. اما عکس فاش شده ی جدیدی نشان می‌دهد که ممکن است این طور نباشد. این عکس فاش شده در وبسایت Weibo مشاهده شد. سپس توسط افشاگر Jon Prosser به عنوان یک عکس فاش شده ی دقیق تأیید شد.

در عکس فاش شده ، صفحه نمایش hole-punch با طرح قرص دوربین در بالای نمایشگر نشان داده شده است. Prosser تصویر را روی یک رندر برای نمایش فرضی قرار داده است و این دو کاملاً مطابقت ندارند. رندرها هر دو شکاف نمایش را کاملاً باریک و کوچک نشان می‌دهند. اما عکس جدید نشان می‌دهد که اندازه عناصر تقریباً دوبرابر اندازه‌ی حدسی است. اگر این موضوع درست باشد، طراحی جدید می‌تواند بسیاری از بخش های نمایشگر را اشغال کند. البته نه لزوماً به اندازه طراحی ناچ فعلی.

مشخص نیست که آیا مدل های غیر پرو آیفون 14 دارای صفحه نمایش hole-punch جدید خواهند بود یا خیر. زیرا شایعات در حال حاضر به تغییر مدل های پرو اشاره می کنند. شایعات دیگر به از بین رفتن برآمدگی دوربین از پشت و همچنین ارتقاء سنسور دوربین از دوربین های 12 مگاپیکسلی به 48 مگاپیکسل اشاره می کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*