احتمال عرضه سه مدل اپل واچ جدید در سال 2022


امید دلیری 9 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

احتمال عرضه سه مدل اپل واچ جدید در سال 2022. طبق یک گزارش جدید ، به‌روزرسانی‌ اپل برای اپل واچ از سه مدل تشکیل خواهد شد. اما تغییرات نسلی لزوماً شامل تغییرات عمده در سنسور مدل های جدید نخواهد بود. همچنین ممکن است غول فناوری اپل واچ سری 3 را بازنشسته کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

انتظار می‌رود که نسل هشتم اپل واچ تغییرات کمی از نظر طراحی داشته باشد. همچنین ممکن است شامل بیش از یک مدل باشد که در سال 2022 عرضه می‌شود. روز یکشنبه، خبرنامه‌ای جزئیات بیشتری از آنچه که باید توسط اپل معرفی شود و آنچه می‌تواند ارائه شود ارائه کرد. پس گرفته شود. Mark Gurman در خبرنامه Power On خود در وبسایت Bloomberg ، گزارش جدیدی در این مورد منتشر کرده است. از نظر او ، سال 2022 بزرگترین سال در تاریخ اپل واچ از زمان معرفی اولین نسخه خواهد بود. چرا که احتمالاً شاهد معرفی سه مدل اپل واچ جدید خواهیم بود.

مدل هایی که Mark Gurman پیش بینی کرده در سال 2022 عرضه می شوند شامل : 

  • اپل واچ سری 8
  • اپل واچ SE به روز شده
  • اپل واچ مخصوص ورزش های شدید

ایده عرضه سه مدل اپل واچ جدید پیش از این مطرح شده بود. عرضه ی یک اپل واچ مقاوم نیز قبلاً در شایعات و گمانه زنی ها مطرح شده بود. در مورد ویژگی‌ها، Mark Gurman به استثنای سنسورهای دمای بدن، انتظار هیچ سنسور سلامت جدیدی در اپل واچ های 2022 ندارد. با این حال، او می‌گوید که این مدل‌ها شامل تراشه‌های سریع‌تر و همچنین به‌روزرسانی‌های عمده برای ردیابی فعالیت خواهند بود. او همچنین معتقد است که اپل واچ سری 3 در نهایت ممکن است بازنشسته شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*