اپل پنجمین نسخه بتای tvOS 15.4،iPadOS 15.4،iOS 15.4 و watchOS 8.5 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد


امید دلیری 11 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پنجمین نسخه بتای tvOS 15.4،iPadOS 15.4،iOS 15.4 و watchOS 8.5 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. غول فناوری به دور پنجم چرخه نسخه بتای سیستم عامل های جدید خود رسیده است. به این ترتیب پنجمین نسخه آزمایشی سیستم عامل های اپل در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته اند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

دور پنجم نسخه های بتای سیستم عامل های جدید اپل

پنجمین نسخه بتای tvOS 15.4، iPadOS 15.4، iOS 15.4 و watchOS 8.5 را می توانید از طریق Apple Developer Center دانلود و نصب کنید. همچنین می توانید این نسخه ها را به روش over-the-air در دستگاه های دارای نرم افزار بتا دریافت کنید. نسخه آزمایشی عمومی معمولاً طی چند روز پس از انتشار نسخه های توسعه دهنده در دسترس قرار می گیرند. نسخه های آزمایشی عمومی از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس قرار می گیرند.

پنجمین نسخه بتای سیستم عامل های آینده اپل در حالی منتشر شده اند که چهارمین نسخه آن ها 22 فوریه منتشر شدند. سومین نسخه آن ها در 15 فوریه منتشر شدند. دومین نسخه آن ها در 8 فوریه منتشر شدند. اولین نسخه های بتای این سیستم عامل ها نیز در 27 ژانویه منتشر شدند. تغییراتی که تاکنون در iOS 15.4 کشف شده است شامل : 

  • به‌روزرسانی Face ID – کاربران می‌توانند در حالی که ماسک زده اند قفل آیفون خود را از طریق Face ID باز کنند
  • ایموجی های جدید شامل 37 ایموجی جدید و 75 رنگ پوست جدید
  • قابلیت کنترل جهانی – Universal Control. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد چندین دستگاه مک و آیپد را با یک ماوس و کیبورد کنترل کنند.
  • ویژگی Apple Pay. این ویژگی دارندگان آیفون اجازه می دهد تا پرداخت های Apple Pay و سایر پرداخت های بدون تماس را به سادگی با استفاده از یک برنامه iOS انجام دهند.
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*