دعوت نامه رویداد Peek Performance اپل به صورت یک پورتال AR می باشد


امید دلیری 14 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

دعوت نامه رویداد Peek Performance اپل به صورت یک پورتال AR می باشد. دعوت نامه رویداد 8 مارس اپل ، دارای یک ویژگی واقعیت افزوده برای آیفون و آیپد می باشد که یک پورتال لوگوی تپنده اپل ایجاد می کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اگر فناوری واقعیت افزوده برای شما جذاب است ، دیدن دعوت نامه رویداد Peek Performance اپل را از دست ندهید. با استفاده از آیفون یا آیپد خود ، وارد صفحه وب رویدادهای اپل شوید. سپس روی لوگوی اپل ضربه بزنید تا وارد نمای AR شوید. در نهایت ، لوگوی اپل همراه با انیمیشن ضربان دار و رنگی نشان داده می شود. می توانید آن را به صورت 360 درجه در قالب AR مشاهده کنید. اگر لوگوی اپل را با استفاده از pinch to zoom بزرگ کنید ، می‌توانید داخل شیء AR که لوگوی اپل می باشد راه بروید.

رویداد Peek Performance اپل از ساعت 10 صبح به وقت اقیانوس آرام (1 بعد از ظهر شرقی) آغاز می شود. این رویداد از طریق سرویس های معمول پخش ویدیو قابل مشاهده خواهد بود. این اولین رویداد ویژه اپل در سال 2022 و پس از رویداد Unleashed از 18 اکتبر 2021 خواهد بود. قبل از اعلام رویداد بهاری توسط اپل ، تاریخ 8 مارس برای اولین بار در شایعه ای فاش شد. بر اساس شایعات اخیر ، اپل تعداد زیادی از محصولات جدید خود را طی سال 2022 عرضه می کند.

اپل مدتی است که از اشیاء AR در دعوت نامه رویدادهای خود استفاده می کند. دعوت نامه رویدادهای California Streaming و Warp Speed در پایان سال 2021 نیز به همین سبک ارائه شدند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*