ظاهراً اپل در حال توسعه نمایشگر Apple Studio Display با رزولوشن 7K می باشد


امید دلیری 15 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ظاهراً اپل در حال توسعه نمایشگر Apple Studio Display با رزولوشن 7K می باشد. Filipe Espósito از وبسایت 9to5Mac به نقل از منابع آشنا با این موضوع، گزارش جدیدی منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، اپل در حال کار بر روی یک نمایشگر جدید می باشد. نمایشگر اپل استودیو با وضوح 7K که انتظار می رود مجهز به تراشه سیلیکونی اختصاصی اپل نیز باشد. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

گزارش جدید ادعا می‌کند که مشخص نیست این نمایشگر جایگزینی برای Pro Display XDR خواهد بود یا خیر. چرا که ممکن است این محصول افزوده‌ای جدید به صفحه‌نمایش های مستقل اپل باشد. جزئیات بیشتر از جمله اندازه نمایشگر جدید و بازه زمانی انتشار آن هنوز مشخص نیست. Mark Gurman از وبسایت Bloomberg اولین بار گزارشی مشابه ارائه کرد. او گفت که اپل در حال کار بر روی حداقل یک صفحه نمایش جدید است. اما او گفت که نمایشگر جدید با کاهش روشنایی و نسبت کنتراست قیمت پایین تری خواهد داشت.

با توجه به شایعات ، نمایشگر Apple Studio Display با رزولوشن 7K بالاتر از صفحه نمایش XDR در خط تولید قرار خواهد گرفت. بنابراین ممکن است اپل قصد داشته باشد مانند نمایشگر سری Cinema Display خود در دهه 2000، نمایشگرهایی با قیمت های مختلفی ارائه دهد. اپل Pro Display XDR را در دسامبر 2019 با قیمت 4999 دلار با پایه اختیاری 999 دلار عرضه کرد. نمایشگر Pro Display XDR یک نمایشگر 32 اینچی دارای وضوح 6K با حداکثر روشنایی 1600 نیت برای محتوای HDR می باشد. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به عمق 10 بیت برای 1.073 میلیارد رنگ و نسبت کنتراست 1000000:1 اشاره کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*