مک استودیو و صفحه نمایش جدید اپل آماده رونمایی در رویداد Peek Performance می باشند


امید دلیری 17 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مک استودیو و صفحه نمایش جدید اپل آماده رونمایی در رویداد Peek Performance می باشند. یک افشاگر معتبر می گوید کامپیوتر رومیزی قدرتمندتر مک و یک صفحه نمایش جدید ، آماده معرفی می باشند. محصولاتی که انتظار می رود در رویداد پیش روی اپل معرفی شوند. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mark Gurman از وبسایت Bloomberg توییت جدیدی منتشر کرده است. او مدعی است که به او گفته شده است که یک مدل جدید دسکتاپ مک در کنار یک مانیتور جدید اپل ، آماده می باشند. Mark Gurman انتظار دارد هر دو محصول را در رویداد Peek Performance اپل ببیند. مدل جدید دسکتاپ مک توسط گزارش‌های مختلف در چند روز گذشته، مک استودیو – Mac Studio نامیده می‌شود. گفته می شود این محصول از نظر اندازه ، دارای اندازه ای بین مک پرو و ​​مک مینی می باشد. در عین حال، قدرتمندتر از مک مینی فعلی است. Mark Gurman در توییت خود نوشته :

به من گفته شده که مک استودیو (مک پرو کوچکتر/مک مینی قدرتمندتر) به اضافه مانیتور جدید دارای سیستم عامل iOS ، آماده کار هستند. بنابراین من معتقدم که آن ها باید در رویداد پیش رو رونمایی شوند.

علاوه بر این دو محصول ، نمایشگر Apple Studio Display نیز ممکن است در رویداد Peek Performance ظاهر شود. Mark Gurman انتظار دارد که این نمایشگر دارای یک تراشه سری A برای پردازش تصویر باشد که نسخه ای از iOS را متناسب با این کار اجرا می کند. از زمان معرفی و عرضه نمایشگر Pro Display XDR در رویداد WWDC 2019 ، شایعاتی مبنی بر نمایشگر جدید اپل منتشر شده است. با این حال هیچ مدرک مشخصی مبنی بر توسعه چنین نمایشگری وجود ندارد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*