Ming-Chi Kuo می‌گوید مدل جدید مک مینی بسیار دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت عرضه خواهد شد


امید دلیری 21 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می‌گوید مدل جدید مک مینی بسیار دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت عرضه خواهد شد. این تحلیلگر معروف قبلاً پیش بینی کرده بود که این محصول طی سال جاری عرضه می شود. اما او اکنون می گوید که اپل مک مینی به روز شده را تا قبل از سال 2023 عرضه نمی کند. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo پیش بینی های جدید خود را برای عرضه محصولات اصلی اپل در سال های 2022 و 2023 توییت کرده است. در بین پیش بینی های جدید او ، عرضه مدل جدید مک مینی به سال 2023 موکول شده است. Kuo جزئیات بیشتری در مورد این محصول ارائه نکرده است. او همچنین دلیل اینکه چرا فکر می کند این محصول دیرتر عرضه می شود را بیان نکرده است.

مدتی است که شایعه های عرضه مدل جدید مک مینی به گوش می رسد. از اواسط سال 2021 ، ادعاهایی از جمله طراحی مجدد کوچک‌ترین مک مینی که اپل در حال حاضر به فروش می‌رساند. طراحی محصول جدید همان شکل مربعی معمولی را حفظ می کند. با این حال تصور می شود که طراحی این مدل شامل یک لبه فلزی و یک رویه پلی کربنات به همراه پایه های لاستیکی به جای پایه دایره ای باشد. تصور می‌شود در قسمت پشتی دستگاه درگاه های بیشتری نسبت به اولین مک مینی M1 وجود داشته باشد. چهار پورت Thunderbolt همراه با دو پورت USB-A، اترنت و HDMI. علاوه بر این ها ، گفته شده است که مدل جدید مک مینی ممکن است مجهز به اتصال شارژ مغناطیسی باشد.

Ming-Chi Kuo اخیراً پیش‌بینی کرده است که اپل ممکن است در سال 2022 هیچ سخت‌افزار جدیدی با فناوری mini LED عرضه نکند. زیرا نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های فعلی وجود دارد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*