اپل هیچ برنامه ای برای عرضه آیمک بزرگتر در آینده ای نزدیک ندارد


امید دلیری 22 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل هیچ برنامه ای برای عرضه آیمک بزرگتر در آینده ای نزدیک ندارد. طبق گزارش جدید وبسایت 9to5Mac، اپل هیچ برنامه ای برای عرضه آیمک با صفحه نمایش بزرگتر ندارد. این وبسایت با استناد به منابع نامشخصی که از خط تولید محصولات اپل اطلاع دارند، این گزارش را منتشر کرده است. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

با راه اندازی مک استودیو ، اپل تولید آیمک 27 اینچی مبتنی بر پردازنده اینتل را متوقف کرد. این امر باعث ایجاد سردرگمی در مورد آینده خط تولید آیمک شد. اپل در گفتوگو با وبسایت Ars Technica تأیید کرد که آی‌مک ۲۷ اینچی به پایان عمر خود رسیده است. این امر نشان می‌دهد که اپل قصد ندارد یک مدل ۲۷ اینچی تازه‌سازی‌شده برای همراهی با مدل ۲۴ اینچی عرضه کند. در واقع در آینده ای نزدیک شاهد یک آیمک بزرگتر نخواهیم بود.

علیرغم توقف تولید آی‌مک ۲۷ اینچی، شایعاتی مبنی بر ساخت آی‌مک پرو با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر وجود دارد. اما ممکن است حداقل برخی از این شایعات با نمایشگر اپل استودیو اشتباه گرفته شده باشند. Ross Young تحلیلگر صفحه نمایش، این هفته گفت که آنچه که منابع او فکر می کردند ممکن است یک آیمک پرو باشد، در واقع «نمایشگر اپل استودیو پرو» می باشد. محصولی که در اواخر سال، شاید در کنار مک پرو عرضه شود. Ross Young دیگر باور ندارد که آیمک پرو در تابستان امسال عرضه شود و اطلاعات 9to5Mac با این باور موافق است.

وبسایت 9to5Mac می‌گوید که اپل در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه نسخه‌های پیشرفته از آیمک خود ندارد. اگرچه نسخه ۲۴ اینچی مجهز به پردازنده M2 وجود دارد که قرار است در سال 2023 عرضه شود. منابع دیگر همچنان ادعا می کنند که ممکن است در مقطعی شاهد یک آیمک پرو باشیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*