اپل tvOS 15.4 را منتشر کرد


امید دلیری 24 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل tvOS 15.4 را منتشر کرد. غول فناوری نسل سوم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار Apple TV را منتشر کرده است. مانند بسیاری از به‌روزرسانی‌های tvOS، این یکی نیز عمدتاً بر پایداری پلتفرم، رفع اشکال‌ها و بهبود اکوسیستم متمرکز است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به‌روزرسانی tvOS 15.4 به‌طور خودکار نصب می‌شود. اما می‌توان آن را به‌صورت دستی روی Apple TV از طریق بخش تنظیمات نیز نصب کرد. به‌روزرسانی‌های tvOS عموماً نسخه‌های نگهداری افزایشی هستند. به روزرسانی هایی که پشتیبانی از محصولات و خدمات را اضافه می‌کنند و در عین حال تجربه کاربران را به روش‌های کوچک بهبود می‌بخشند. شماره ساخت این نسخه 19L440 است. اپل همچنین در به روزرسانی جدید ، پشتیبانی از شبکه‌های WiFi را اضافه کرده است. این امر به کاربران امکان می‌دهد از آیفون یا آیپد برای اتصال Apple TV به شبکه‌هایی که به مراحل اضافی ورود به سیستم نیاز دارند، مانند هتل‌ها یا خوابگاه‌ها، استفاده کنند.

اپل علاوه بر tvOS 15.4 ، یک به‌روزرسانی کوچک را برای نسل سوم Apple TV منتشر کرد که از نرم‌افزار pre-tvOS استفاده می‌کند. در ماه دسامبر، اپل tvOS 15.1 را منتشر کرد که پشتیبانی از Apple Music Voice Plan، برنامه بودجه جدید اپل موزیک را اضافه کرد. در ماه اکتبر، اپل tvOS 15.1 را منتشر کرد. نسخه ای که ویژگی SharePlay را در دسترس همه کاربران قرار داد. همچنین تعدادی محافظ صفحه نمایش – screensavers جدید اضافه کرد. اپل ویژگی SharePlay را در جریان رویداد WWDC 2021 معرفی کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در هنگام تماس FaceTime، محتوای ویدیویی را با دیگران تماشا کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*