امکان بازیابی اپل واچ توسط آیفون در iOS 15.4 و watchOS 8.5


امید دلیری 26 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

امکان بازیابی اپل واچ توسط آیفون در iOS 15.4 و watchOS 8.5. به‌روزرسانی‌های جدید iOS 15.4 و watchOS 8.5 به کاربران این امکان را می‌دهند که ساعت هوشمند خود را با استفاده از آیفون نزدیک خود بازیابی کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل در سند پشتیبانی جدید خود می‌گوید که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید ، امکان بازیابی اپل واچ توسط آیفون را فراهم می کنند. این به‌روزرسانی‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا سیستم عامل اپل واچ را با استفاده از آیفون خود بازیابی کنند. این یک ویژگی خوب برای کاربرانی است که نیاز به بازیابی یا به‌روزرسانی‌ ساعت خود دارند. آن ها می توانند ساعت خود را به آیفون خود نزدیکتر کنند. اگر سیستم عامل watchOS 8.5 روی اپل واچ کاربر نصب باشد ، یک انیمیشن ظاهر می شود. انیمیشنی که نشان می دهد آیفون و اپل واچ به هم نزدیک شده اند.

اپل خاطرنشان می کند که تا زمانی که ساعت روی شارژر باشد، امکان بازیابی اپل واچ توسط آیفون کاربر وجود دارد. اپل می گوید که کاربران باید روی دکمه کناری اپل واچ دوبار کلیک کنند. سپس مراحل روی آیفون را دنبال کنند و ادامه دهند. اگر فرآیند بازیابی کار نکرد، اپل به کاربران پیشنهاد می‌کند که به جای شبکه ۵ گیگاهرتز، یک شبکه Wi-Fi 2.4 گیگاهرتزی را امتحان کنند. فرآیند بازیابی همچنین نیازمند اجرای iOS 15.4 با Wi-Fi و بلوتوث است.

پیش از این، اپل واچ هایی که علامت تعجب قرمز را نشان می‌دادند باید برای سرویس به مراکز پشتیبانی اپل ارسال می‌شدند. امکان بازیابی اپل واچ توسط آیفون به کاربران اجازه می دهد تا این فرآیند را بدون کمک اپل انجام دهند. با این حال، مشخص نیست که این ویژگی در کدام یک از مدل های اپل واچ عمل می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*