Ming-Chi Kuo می گوید اپل برنامه ای برای عرضه آیپد پرو 11 اینچی با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی در سال جاری ندارد


امید دلیری 26 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید اپل برنامه ای برای عرضه آیپد پرو 11 اینچی با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی در سال جاری ندارد. به گفته این تحلیلگر معروف ، اپل در سال 2022 هیچ محصول دیگری با صفحه نمایش مینی ال‌ای‌دی عرضه نخواهد کرد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo در یک توییت جدید پیش‌بینی قبلی خود را تکرار کرد. پیش بینی مبنی بر عدم عرضه محصولات جدید با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی به دلیل مشکلات هزینه. او در جدیدترین پیش بینی خود گفته است که در سال 2022 محصولات جدید دیگری با نمایشگر جدید عرضه نخواهد شد. به عبارت دیگر، اپل ممکن است مدل جدید محصولات مینی ال‌ای‌دی موجود خود، مانند آیپد پرو 12.9 اینچی را منتشر کند. با این حال، محصول جدید دیگری مجهز به این نوع نمایشگر مانند آیپد پرو ۱۱ اینچی را معرفی نخواهد کرد.

Ming-Chi Kuo قبلاً نظر دیگری داشت. او گفته بود که اپل احتمالاً در سال 2022 یک آیپد پرو 11 اینچی با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی عرضه می کند. پیش‌بینی جدید Kuo با نظر تحلیلگرانی که حرکات اپل را زیر نظر دارند همخوانی دارد. Ross Young از مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر، سابقه خوبی در پیش‌بینی‌های دقیق دارد. او هم با این فرض موافق است که هیچ دستگاه جدیدی با نمایشگر جدید در سال 2022 عرضه نمی‌شود.

Ross Young در گزارشی در اوایل ماه مارس گفت که آی‌پد پرو ۱۲.۹ اینچی خیلی خوب عمل می‌کند. او اضافه کرد که اپل نیازی به اضافه کردن یک مدل ۱۱ اینچی با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی ندارد. بنابراین عرضه مدل 11 اینچی با نمایشگر جدید آن هم در سال 2022 کمی دور از ذهن می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*