Mark Gurman می گوید عرضه مک بوک ایر جدید تا نیمه دوم سال 2022 به تعویق افتاده است


امید دلیری 1 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Mark Gurman می گوید عرضه مک بوک ایر جدید تا نیمه دوم سال 2022 به تعویق افتاده است. ظاهراً اپل عرضه مک بوک ایر بازطراحی شده را تا اواخر سال جاری به تعویق انداخته است. غول فناوری همچنین احتمالاً تا سال 2023 مدل های جدید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی را عرضه نخواهد کرد. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mark Gurman در جدیدترین خبرنامه «Power On» خود در وبسایت Bloomberg ، ادعاهای جدیدی را مطرح کرده است. او گفته است که اپل در ابتدا قصد داشت مک بوک ایر جدید خود را در پایان سال 2021 یا اوایل سال 2022 عرضه کند. محصولی با طراحی کاملاً جدید، شارژ MagSafe، تراشه M2 و موارد دیگر. اما اکنون به نظر می رسد که این بازه زمانی به نیمه دوم سال 2022 موکول شده است.

Ming-Chi Kuo‌ تحلیلگر معروف اپل نیز در این مورد صحبت کرده است. او انتظار دارد تولید انبوه مک بوک ایر جدید در اواخر سه ماهه دوم یا اوایل سه ماهه سوم آغاز شود. این امر نشان می دهد این دستگاه می تواند حدوداً در ماه سپتامبر عرضه شود. Mark Gurman همچنین گفته است که انتظار ندارد اپل مدل‌های رده بالای مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی خود را در سال جاری به‌روزرسانی کند. به‌روزرسانی که باعث می‌شود تراشه‌های M2‌ Pro و ‌M2‌ Max در سال آینده عرضه شوند.

به گفته Mark Gurman تنها به‌روزرسانی مک‌بوک پرو احتمالاً یک مک‌بوک پرو جدید خواهد بود. محصولی با نمایشگر 13 اینچی و تراشه M2. عرضه یک سری مک‌های جدید با تراشه M2 در اواخر سال 2022 می‌تواند شبیه به رونمایی اپل از مک بوک ایر مجهز به تراشه M1 و مک بوک پرو 13 اینچ باشد. این امر نشان می‌دهد که تراشه های سری M اپل دارای چرخه ارتقاء دو ساله هستند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*