مک بوک 15 اینچی که طبق شایعات در سال 2023 عرضه می شود، ممکن است مک بوک ایر نامیده نشود


امید دلیری 5 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مک بوک 15 اینچی که طبق شایعات در سال 2023 عرضه می شود، ممکن است مک بوک ایر نامیده نشود. Ming-Chi Kuo تحلیلگر مشهور اپل ، امروز اطلاعات جدیدی در توییتر به اشتراک گذاشته است. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به گفته Kuo ، مک بوک 15 اینچی که اپل در حال کار بر روی آن است، ممکن است مک بوک ایر نامیده نشود. شایعات اخیر حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی یک مک بوک ایر جدید است. محصولی بزرگتر با صفحه نمایش بزرگتر. محصولی که اندازه آن حدود پانزده اینچ است و در کنار مک بوک ایر 13 اینچ به فروش می رسد. انتظار می رود این دستگاه به روز شده در سال 2023 عرضه شود. اما اگر گفته های جدید Kuo دقیق باشد، ممکن است محصول جدید در خانواده مک بوک ایر نباشد.

Ming-Chi Kuo نام جدید مک بوک 15 اینچی را ارائه نکرده است. اما اپل در گذشته از نام MacBook به‌صورت مستقل برای برخی از گزینه‌های مک خود استفاده کرده است. آخرین MacBook ؛ مک بوک 12 اینچی بود که در سال 2019 تولید آن متوقف شد. اگرچه اپل ممکن است نام دیگری در نظر داشته باشد. Kuo می‌گوید که علی‌رغم صفحه نمایش بزرگ‌تر ، اپل همچنان قصد دارد از همان آداپتور برق 30 واتی مک بوک ایر استفاده کند. Kuo می‌گوید : نمایشگر بزرگ‌تر معمولاً انرژی بیشتری مصرف می‌کند. اما هدف طراحی اپل ، استفاده از همان آداپتور برق 30 واتی مانند مک‌بوک ایر است.

شایعات دیروز از سوی Ross Young تحلیلگر صفحه نمایش نیز حاکی از آن بود که مک بوک پانزده اینچ در سال 2023 وارد بازار خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*