آیپد پرو جدید با تراشه M2 و شارژ مگ سیف احتمالاً در پاییز 2022 عرضه می شود


امید دلیری 10 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آیپد پرو جدید با تراشه M2 و شارژ مگ سیف احتمالاً در پاییز 2022 عرضه می شود. این ادعایی است که Mark Gurman در آخرین خبرنامه Power On خود در وبسایت Bloomberg بیان کرده است. او انتظار دارد نسل بعدی آیپد پرو پاییز امسال عرضه شود. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mark Gurman به این نکته اشاره کرده است که اپل مدل جدید آیپد پرو را در رویداد Peek Performance خود معرفی نکرد. بنابراین منطقی است که اکنون انتظار داشته باشیم که مدل جدید بین سپتامبر و نوامبر سال جاری وارد بازار شود. همانطور که وبسایت MacRumors اشاره کرده ، مدل های جدید آیپد پرو در مارس 2016، ژوئن 2017، اکتبر 2018، مارس 2020 و آوریل 2021 عرضه شده اند. به این معنی که به نظر می رسد بین 13 تا 16 ماه طول می کشد تا اپل خط تولید آیپد پرو خود را به روز کند.

انتظارات Mark Gurman بازه زمانی طولانی تری را برای آیپد پرو جدید در سال جاری نشان می دهد. او حدس می زند که عرضه این محصول می تواند تا 19 ماه پس از عرضه مدل فعلی باشد. این به این معنی است که آی‌پد پروهای 2021 کنونی می‌توانند در میان طولانی ترین مدل‌ها از نظر مدت عرضه تا به امروز قرار گیرند. در ماه‌های اخیر شایعات کمی در مورد نسل بعدی آی‌پد پرو منتشر شده است. اما Gurman  تأیید کرده که انتظار دارد نسل جدید این محصول دارای شارژ مگ سیف و همچنین تراشه M2 باشد.

انتظار می‌رود تراشه M2 دارای همان پردازنده 8 هسته‌ای ‌M1 باشد. اما به لطف فرآیند 4 نانومتری TSMC از بهبود سرعت و کارایی بهره خواهد برد. همچنین شایعه شده است که هسته‌های گرافیکی اضافی با گزینه‌های 9 و 10 هسته‌ای وجود خواهند داشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*