عرضه آیفون مجهز به تاچ آیدی زیر صفحه نمایش تا دو سال آینده دیگر محتمل نیست


امید دلیری 11 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

عرضه آیفون مجهز به تاچ آیدی زیر صفحه نمایش تا دو سال آینده دیگر محتمل نیست. Ming-Chi Kuo تحلیلگر معروف اپل ، توییت جدیدی به اشتراک گذاشته است. او می گوید که بعید است اپل تا دو سال آینده ، آیفونی با تاچ آی دی زیر صفحه نمایش عرضه کند. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo در یک یادداشت تحقیقاتی در سپتامبر 2021 پیش‌بینی دیگری کرده بود. او پیش‌بینی کرده بود که اپل حداقل یک مدل آیفون جدید مجهز به تاچ آیدی زیر صفحه نمایش را در نیمه دوم سال 2023 عرضه خواهد کرد. اما آخرین توییت او نشان می‌دهد که دیگر بعید است این اتفاق بیفتد. Kuo در توییت جدید خود نوشته :

قبلاً پیش‌بینی می‌کردم که آیفون‌ها از حسگر اثرانگشت Touch ID زیر نمایشگر در اولین فرصت در سال 2023 پشتیبانی می‌کنند. اما آخرین نظرسنجی نشان می‌دهد که آیفون‌های جدید در سال‌های 2023 و 2024 ممکن است از این ویژگی استفاده نکنند. در حال حاضر Face ID با ماسک در آیفون یک راه‌حل بیومتریک عالی است.

طبق گزارش‌های وال استریت ژورنال و بلومبرگ، اپل حداقل برای برخی از مدل‌های آیفون 13 یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش را آزمایش کرده است. اما ظاهراً غول فناوری تصمیم گرفته است که این ایده را ادامه ندهد. زمانی که Face ID با ماسک ها کار نمی کرد، تاچ آیدی زیر صفحه بیشترین کاربرد را داشت. اما iOS 15.4 ویژگی جدید «Face ID با ماسک» را در مدل های آیفون 12 و جدیدتر معرفی کرد.

هنوز هم می‌توان این بحث را مطرح کرد که وجود Face ID و تاچ آیدی زیر صفحه نمایش در آیفون ، بهترین‌های هر دو جهان را برای مشتریان فراهم می‌کند. اما توییت جدید Kuo نشان می‌دهد که این اتفاق در آینده ای نزدیک رخ نخواهد داد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*