اپل watchOS 8.5.1 را منتشر کرد


امید دلیری 14 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل watchOS 8.5.1 را منتشر کرد. غول فناوری به‌روزرسانی کوچکی را برای سیستم عامل watchOS 8 که در ماه سپتامبر منتشر شد عرضه کرده است. این به‌روزرسانی که دو هفته پس از عرضه watchOS 8.5 منتشر شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

کاربران می توانند همانند به روزرسانی های قبلی ، به روزرسانی watchOS 8.5.1 را بطور رایگان دانلود و نصب کنند. این به‌روزرسانی به‌طور خودکار برای کاربرانی که گزینه به‌روزرسانی خودکار را فعال کرده‌اند ، دانلود و نصب می شود. البته زمانی که اپل واچ روی شارژر باشد و حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و در محدوده Wi-Fi آیفون کاربر باشد.

همچنین کاربران می‌توانند با رفتن به اپلیکیشن Apple Watch در آیفون خود ، به‌روزرسانی را به‌صورت دستی انجام دهند. برای دانلود و نصب این به روزرسانی بصورت دستی ، وارد اپلیکیشن Apple Watch شوید. وارد General و سپس Software Update شوید. به این ترتیب می توانید به روزرسانی را دریافت و نصب کنید.

طبق یادداشت‌های اپل برای به‌روزرسانی watchOS 8.5.1 ، این به روزرسانی شامل رفع اشکال‌ و به‌روزرسانی‌های امنیتی برای اپل واچ می باشد. نسخه قبلی یعنی watchOS 8.5 دارای ویژگی‌های کاربر محور جدیدی نبود. اما بهبودهایی برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن اپل واچ اضافه کرد. به عنوان مثال، توسعه دهندگان اکنون می توانند به یک شبکه پرداخت ترجیحی در Apple Pay در Apple Watch اشاره کنند. اپل می‌گوید کارت پیش‌فرض شما لغو نمی‌شود، بلکه این امر فقط برای بهینه‌سازی انتخاب کارت در رابط کاربری است. همچنین خریدهای انجام شده در Apple TV اکنون می توانند با دو بار فشار دادن دکمه کناری اپل واچ ، تأیید و مجاز شوند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*