رویداد WWDC 2022 اپل از 6 ژوئن تا 10 ژوئن برگزار می شود


امید دلیری 17 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

رویداد WWDC 2022 اپل از 6 ژوئن تا 10 ژوئن برگزار می شود. غول فناوری تأیید کرده است که رویداد سالانه متمرکز بر توسعه دهندگان خود را از 6 ژوئن آغاز می کند. رویدادی که همانند رویداد سال گذشته به صورت آنلاین برگزار می شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وب‌سایت توسعه‌دهنده گان اپل در یک پستن جدید اعلام کرده است رویداد WWDC 2022 از تاریخ 6 ژوئن برگزار می‌شود. طبق معمول اپل هیچ سرنخ واقعی در مورد آنچه که قرار است به نمایش بگذارد ارائه نکرده است. رویداد پیش رو همانند رویداد سال های 2020 و 2021 بصورت مجازی و آنلاین برگزار می شود. با توجه به اینکه ویروس COVID-19 هنوز از بین نرفته است، اپل بار دیگر از همان رویه استفاده می کند. در واقع این رویداد نیز از پیش ضبط‌ شده است.

رویداد WWDC 2022 رویدادی نیست که بصورت زنده بر روی صحنه برگزار شود. اما انتظار می رود که مدیر عامل اپل یعنی Tim Cook در سخنرانی اصلی ، مدیران دیگر را معرفی کند. به این ترتیب با یک ویدیوی پر از اطلاعات درباره سیستم عامل های اپل مواجه خواهیم بود. پس از سخنرانی اصلی، اپل به‌روزرسانی‌ها را از طریق جلسات آنلاین با ارائه‌های ویدیویی از کارمندان اصلی خود به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر کنفرانس آنلاین، اپل یک روز ویژه برای توسعه دهندگان و دانش آموزان در Apple Park در تاریخ 6 ژوئن برگزار خواهد کرد.

اپل به زودی جزئیات مربوط به درخواست حضور در رویداد WWDC 2022 را ارائه خواهد کرد. اپل همچنین برای سومین سال متوالی، چالش Swift Student Challenge را اجرا می‌کند. به این ترتیب دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا پروژه برنامه Swift Playgrounds را با موضوع انتخابی خود بسازند و آن را تا 25 آوریل ارسال کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*