تأمین کنندگان اپل در حال آماده شدن برای اولین آیپد OLED در سال 2024 می باشند


امید دلیری 18 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تأمین کنندگان اپل در حال آماده شدن برای اولین آیپد OLED در سال 2024 می باشند. به گزارش وبسایت The Elec ، شرکت BOE Technology چین در حال آماده شدن برای تأمین نمایشگرهای OLED برای اپل می باشد. نمایشگرهایی که در برای مدل‌های آینده آیپد و مک بوک استفاده می شوند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به گفته وبسایت The Elec، شرکت BOE خط تولید پنل نمایشگر OLED نسل 8.6 را در کارخانه B16 خود در استان سیچوان چین خواهد ساخت. طبق گزارش‌ها، خط تولید جدید در اواخر سال 2024 افتتاح می‌شود. این شرکت قصد دارد با سامسونگ و ال‌جی برای تأمین پنل‌های OLED برای اپل رقابت کند. گفته می‌شود سامسونگ و ال‌جی از خطوط تولید Gen 6 برای اولین پنل‌های OLED خود برای آیپد استفاده می‌کنند. سپس از خطوط تولید Gen 8.5 برای دستگاه‌های مختلف اپل استفاده می کنند که قرار است پس از عرضه اولین آیپد OLED عرضه شود.

خطوط تولید Gen 8.5 پنل های OLED بیشتری را نسبت به خطوط Gen 6 در هر بستر تولید می کند. بنابراین مقرون به صرفه تر است. شرکت BOE همچنین در حال آزمایش فناوری OLED دو پشته ای است که می تواند روشنایی و طول عمر بیشتری را ارائه دهد. این امر باعث می‌شود نمایشگرهای OLED پشت سر هم برای دستگاه‌هایی مانند آیپد و مک‌بوک مناسب‌تر باشند. زیرا این دستگاه ها اغلب برای مدت زمان طولانی‌تری نسبت به گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شوند.

وبسایت Elec مجدداً تأیید کرد که اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی اولین مدل‌های آیپد OLED در سال 2024 می باشد. گزارش قبلی ادعا کرد که اولین مک‌بوک با صفحه‌نمایش OLED در سال 2025 عرضه می‌شود. البته این امر به میزان موفقیت آیپدهای مجهز به این نمایشگر بستگی خواهد داشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*