اپل شارژر 35 وات دو پورت خود را فاش کرد


امید دلیری 20 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل شارژر 35 وات دو پورت خود را فاش کرد. این خبر توسط یک سند پشتیبانی که به طور خلاصه در وب سایت اپل منتشر شده ، فاش شده است. اپل ممکن است به زودی یک شارژر USB-C جدید مجهز به دو درگاه عرضه کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سند پشتیبانی ، شارژر 35 وات دو پورت USB-C جدید اپل را تشریح می‌کند. این سند اشاره می‌کند که کاربران می‌توانند کابل USB-C را به هر یک از درگاه‌های آداپتور برق یا همان شارژر جدید وصل کنند. همچنین اشاره شده است که این آداپتور دارای شاخک های قابل افزایش مشابه دوشاخه های دیواری فعلی اپل است. وبسایت 9to5Mac برای اولین بار این سند را مشاهده کرد. به گفته این وبسایت ، سند پشتیبانی پس از انتشار به سرعت حذف شد.

شارژر 35 وات دو پورت ، توان خروجی کافی برای شارژ همزمان چندین دستگاه از جمله آیفون و اپل واچ را دارد. علاوه بر این، سند پشتیبانی نشان می‌دهد که شارژر جدید می‌تواند از USB-C Power Delivery یا درواقع انتقال برق از طریق درگاه USB-C پشتیبانی کند. شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی آداپتورهای برق مبتنی بر GaN کارآمدتر برای عرضه در سال 2022 است. فناوری GaN جایگزینی برای آداپتورهای برق سنتی مبتنی بر سیلیکون است. این فناوری جدید به طور کلی باعث ساخت شارژری کوچکتر، کارآمدتر و گرمای کمتر می شود.

البته مشخص نیست که شارژر 35 وات دو پورت ذکر شده در سند پشتیبانی مبتنی بر GaN باشد یا خیر. این سند هیچ ادعایی در مورد این فناوری ندارد. با این حال، تحلیلگر Ming-Chi Kuo در پیش‌بینی‌ خود در ماه مارس ، نظری متفاوت داشت. او گفته بود که اولین شارژر مبتنی بر GaN اپل در سال 2022 ، حدود 30 وات خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*