هدست واقعیت ترکیبی اپل ممکن است در نسخه بتای iOS 16 ظاهر شود


امید دلیری 23 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

هدست واقعیت ترکیبی اپل ممکن است در نسخه بتای iOS 16 ظاهر شود. شایعه شده است که هدست مورد انتظار اپل این پتانسیل را دارد که تا قبل از تابستان 2023 عرضه شود. این گمانه زنی با ارجاع به سخت افزاری که انتظار می رود در نسخه بتا برای iOS 16 ظاهر شود صورت گرفته است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

بر اساس گزارش های اخیر ، اپل در حال کار بر روی یک هدست واقعیت ترکیبی می باشد. علاوه بر این ، گفته شده اپل در حال کار برروی یک صفحه نمایش واقعیت مجازی/افزوده می باشد. شایعات حاکی از آن است که هدست در حال انجام آزمایش های قبل از تولید می باشد. به نظر می رسد که نرم افزار اپل برای استفاده از این فناوری در آینده ای نزدیک آماده خواهد شد.  Mark Gurman از در وبسایت Bloomberg به تازگی انتظارات خود از WWDC 2022 را شرح داده است. او در این گزارش به هدست واقعیت ترکیبی اشاره کرده است.

 Mark Gurman معتقد است که هدست واقعیت ترکیبی اپل می تواند در پایان سال 2022 یا اوایل سال 2023 عرضه شود. در صورتی که ظاهراً اپل برنامه ریزی کرده بود که این هدست در طول رویداد توسعه دهندگان 2022 معرفی شود. منابع مرتبط می گویند نسخه های بتای iOS 16 مملو از نشانه هایی از هدست و ارتباط آن با آیفون است. تخمین زده می شود که این هدست در چرخه آیفون 16 عرضه می شود. یعنی در بازه زمانی بین ژوئن 2022 تا ژوئن 2023.

همچنین گفته می شود که اپل در حال آماده شدن برای پیش‌نمایش برخی از نرم‌افزارهای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود می باشد. حتی ممکن است اپل در حال آماده سازی سیستم عامل rOS برای هدست واقعیت ترکیبی خود باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*