WatchOS 9 ممکن است حالت کم مصرف باتری و ویژگی‌های جدید فیبریلاسیون دهلیزی را اضافه کند


امید دلیری 24 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

WatchOS 9 ممکن است حالت کم مصرف باتری و ویژگی‌های جدید فیبریلاسیون دهلیزی را اضافه کند. به نظر می رسد نسخه آینده سیستم عامل اپل واچ ، ویژگی های جدیدی را به ساعت هوشمند اپل اضافه می کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

انتظار می‌رود اپل WatchOS 9 را در ماه ژوئن در 2022 WWDC معرفی کند. گزارشی جدید ادعا می‌کند که این نسخه دارای ویژگی‌های جدیدی می باشد. ویژگی هایی مربوط به سلامت ، باتری و تازه‌سازی واچ فیس ها. به گفته وبسایت Bloomberg این نسخه حالت کم مصرف باتری را معرفی خواهد کرد. در حال حاضر اپل واچ می تواند در صورت تمایل کاربر به حالت ذخیره انرژی – Power Reserve برود. همچنین زمانی که باتری به 10 درصد برسد، به طور خودکار وارد این حالت می شود. Power Reserve تمام ویژگی های اپل واچ را به جز زمان را خاموش می کند.

وبسایت Bloomberg ادعا می کند که حالت کم مصرف موجود در watchOS 9 به ساعت اجازه می دهد تا برنامه های خاصی را اجرا کند. این احتمال وجود دارد که حالت جدید شبیه ویژگی Low Power در آیفون باشد، که روشنایی صفحه را کاهش می دهد. نسخه جدید همچنین ممکن است ویژگی فیبریلاسیون دهلیزی را گسترش دهد. اضافه شدن این ویژگی قطعی نیست. اما اگر اضافه شود ، برای نظارت بر این که یک فرد در دوره‌های خاص چند بار در حالت فیبریلاسیون دهلیزی قرار می‌گیرد، استفاده می‌شود.

گفته می شود قابلیت اندازه گیری فشار خون که کاربران مدتی است منتظر آن هستند ، در watchOS 9 وجود نخواهد داشت. گزارش جدید همچنین ادعا می کند که اپل تمرینات بیشتری را به اپل واچ اضافه خواهد کرد. همچنین معیارهای جدید دویدن را اضافه خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*