اپل عکس های برنده چالش عکاسی ماکرو با آیفون را به اشتراک گذاشت


امید دلیری 25 فروردین 1401 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل عکس های برنده چالش عکاسی ماکرو با آیفون را به اشتراک گذاشت. غول فناوری اپل امروز از 10 عکس برتر و برنده چالش Shot on iPhone Macro Challenge رونمایی کرد. اپل این چالش را در اوایل سال جاری اعلام کرد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

چالش عکاسی ماکرو با آیفون مخصوص دارندگان آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس می باشد. چرا که این دو آیفون تنها آیفون هایی هستند که قابلیت عکاسی ماکرو دارند. شرکت‌کنندگان باید عکس‌های ماکرو ویرایش نشده‌ای که با آیفون ۱۳ پرو یا ​​آیفون ۱۳ پرو مکس گرفته شده بودند را مستقیماً از دوربین ارسال می کردند. البته عکس‌های ویرایش‌شده از طریق اپلیکیشن Photos اپل یا اپلیکیشن های شخص ثالث نیز پذیرفته شدند. یک هیئت بین المللی از داوران متخصص ، عکس های برتر را انتخاب کرده اند. لیست داوران :

  • Anand Varma – Apeksha Maker – Peter McKinnon
  • Paddy Chao – Yik Keat Lee – Arem Duplessis
  • Billy Sorrentino – Della Huff – Kaiann Drance – Pamela Chen

10 عکس برنده چالش عکاسی ماکرو با آیفون :

 

داوران عکس ها را از سراسر جهان بررسی کردند و 10 عکس را انتخاب کردند. آثار برنده از کشورهای چین، مجارستان، هند، ایتالیا، اسپانیا، تایلند و ایالات متحده بودند. عکس های برنده چالش عکاسی ماکرو با آیفون در وب سایت و ضفحه اینستاگرام اپل منتشر و از آن ها تقدیر می شود. اپل همچنین گفته است که عکس‌های برنده ممکن است در کمپین‌های دیجیتالی این شرکت مانند فروشگاه‌های اپل یا روی بیلبوردهای تبلیغاتی ظاهر شوند. نظرات عکاسان و داوران در مورد هر تصویر در وبسایت اپل به اشتراک گذاشته شده اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*