اولین عکس قالب های سری آیفون 14 منتشر شد


امید دلیری 29 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین عکس قالب های سری آیفون 14 منتشر شد که اندازه های تقریبی قاب و دوربین را نشان می دهد. مدل‌های آلومینیومی سری آیفون 14 نگاه اولیه ای به ظاهر پرچمداران بعدی اپل ارائه می‌دهند. البته به غیر از آیفون 14 مینی. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

با افزایش شایعات در مورد عرضه آیفون های بعدی اپل، عکسی از مدل های فیزیکی سری آیفون 14 منتشر شده است. این عکس مدل‌های نسل بعدی آیفون از جمله آیفون 14 و آیفون 14 مکس را نشان می‌دهد. عکس این چهار مدل که توسط Quick Review Lab برای وبسایت Weibo ارسال شده‌ است. هرکدام از مدل ها برای نشان دادن مدل و اندازه صفحه نمایش خود برچسب‌گذاری شده‌اند. مدل های معمولی و مدل پرو از صفحه نمایش های 6.7 و 6.1 استفاده می کنند. این امر نشان دهنده از بین رفتن مدل مینی می باشد.

نکته مهم دیگر در عکس قالب های سری آیفون 14 ، تفاوت بالقوه در اندازه برآمدگی دوربین است. مدل‌های پرو که مجهز به سه لنز دوربین می باشند ، برآمدگی بسیار واضح‌تری نسبت به نسخه‌های دو دوربین دارند. مدل‌های داخل عکس همانند مشخصاتی می باشند که در شایعات و شماتیک ها ظاهر مشاهده شده اند. مدل‌های فیزیکی مزیت ارائه نوعی بازخورد لمسی را ارائه می‌دهند. یعنی شما به طور بالقوه می‌توانید یک مدل را نگه دارید. چنین مدل هایی اغلب برای تولیدکنندگان لوازم جانبی ساخته می‌شوند. به این ترتیب آنها می‌توانند به راحتی محصولات جدیدی مانند قاب‌ها را زودتر از موعد آزمایش کنند.

شایعات کنونی ادعا می کنند که مدل‌های پرو دارای طراحی به‌روز شده و hole-punch خواهند بود. همچنین انتظار می‌رود که مدل مینی با مدلی بزرگ‌تر جایگزین شود که می‌توان آن را آیفون 14 مکس نامید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*