ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل به نام Chocolate به تبلیغ Apple Card می پردازد


امید دلیری 29 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل به نام Chocolate به تبلیغ Apple Card می پردازد. غول فناوری یک تبلیغ جدید با مضمون شکلات منتشر کرده است. تبلیغی که ثبت نام آسان و طراحی بدون کارت Apple Card را تبلیغ می کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این ویدیوی تبلیغاتی که Chocolate نام دارد ، مردی را نشان می دهد که یک شکلات در دست دارد. او قبل از اینکه متوجه شود کیف پولش را همراه خود ندارد ، شروع به خوردن شکلات می کند. او سپس به طور دیوانه‌وار جیب‌هایش را چک می‌کند و می گردد. در نهایت در حالی که در صف است، آیفون خود را بیرون می‌آورد. سپس درخواست Apple Card می دهد و می‌تواند از این روش برای پرداخت هزینه شکلات استفاده کند. اپل در این ویدیوی تبلیغاتی نوشته :

ساده بودن اپل را در کارت اعتباری حس و دریافت کنید. در عرض چند دقیقه درخواست دهید و بلافاصله استفاده کنید. بدون کارمزد، بازپرداخت روزانه نامحدود و البته می توانید آن را با هرکسی که به عنوان خانواده خود می شناشید به اشتراک بگذارید.

Apple Card یک کارت تیتانیوم فیزیکی واقعی را ارائه می دهد. با این حال این ویدیوی تبلیغاتی بر استفاده از روش Apple Pay برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات تأکید دارد. به عنوان مثال، اپل دو درصد بازگشت وجه نقد را برای خریدهای Apple Pay ارائه می دهد. در حالی که این مقدار هنگام پرداخت هزینه کالا یا خدمات با کارت فیزیکی ، یک درصد می باشد. Apple Card توسط اپل و شرکت Goldman Sachs ارائه می شود که در اپلیکیشن Wallet یا همان کیف پول موجود است. در حال حاضر این روش بطور انحصاری در ایالات متحده امکان پذیر می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*