آیفون 14 شاید مجهز به دوربین‌های جلویی ارتقاء یافته برای عکس سِلفی‌ و تماس‌ ویدیویی باشد


امید دلیری 31 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آیفون 14 شاید مجهز به دوربین‌های جلویی ارتقاء یافته برای عکس سِلفی‌ و تماس‌ ویدیویی باشد. Ming-Chi Kuo تحلیلگر معروف اپل ، پیش بینی تازه ای در مورد نسل بعدی آیفون انجام داده است. او می گوید اپل ممکن است دوربین های جلوی هر چهار مدل آیفون 14 خود را ارتقاء دهد. این امر عمق میدان بهتری برای عکس های سِلفی و تماس های ویدیویی فراهم کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

روز گذشته ، Ming-Chi Kuo توییت جدیدی در مورد دوربین‌های جلویی آیفون 14 منتشر کرد. او در توییت خود نوشت :

دوربین جلوی چهار مدل جدید آیفون 14 احتمالاً به AF ​​(فوکوس خودکار) و دیافراگم تقریباً f/1.9 (در مقایسه با FF (فوکوس ثابت) آیفون 13 و f/2.2 ارتقا خواهد یافت.

Kuo می‌گوید که پشتیبانی از فوکوس خودکار و عدد f کمتر می‌تواند عمق میدان بهتری را برای حالت پرتره و سِلفی‌ها فراهم کند. علاوه بر این می‌تواند کیفیت فوکوس را در تماس‌های ویدیویی یا FaceTime افزایش دهد. به نظر نمی رسد که این پیش بینی بر اساس اطلاعات قابل توجهی از زنجیره تأمین اپل باشد. این پیش‌بینی Kuo در مورد دوربین‌های جلویی آیفون های آینده، بیشتر بر اساس روند بازار می باشد. در حال حاضر پیش‌بینی های Kuo بر روی سخت‌افزار دوربین آیفون 14 متمرکز است.

با این حال شایعات دیگر حاکی از آن است که اپل ناچ را حذف و طراحی pill-shaped و hole-punch را جایگزین خواهد کرد. علاوه بر دوربین‌های جلویی ، شایعات دیگر بر روی دوربین پشتی مدل‌های جدید آیفون 14 متمرکز شده‌اند. بر اساس گزارش ها و پیش بینی های تحلیلگران، آیفون های آینده دارای سنسور 48 مگاپیکسلی ارتقاء یافته خواهند بود. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که نسل بعدی آیفون شاید دوربین پریسکوپ یا لنز تاشو نیز داشته باشد که می‌تواند عملکرد زوم را بهبود بخشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*