آیمک های جدید مجهز به تراشه M3 در سال 2022 عرضه نخواهند شد


امید دلیری 5 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آیمک های جدید مجهز به تراشه M3 در سال 2022 عرضه نخواهند شد. در حال حاضر کاربران مک منتظرند تا اپل مدل‌های مجهز به تراشه M2 را در سال 2022 عرضه کند. با این حال به نظر می‌رسد که غول فناوری در حال کار بر روی نسل بعد از آن هم می باشد. به عبارتی دیگر ، احتمالاً آیمک پرو و آیمک مجهز به تراشه M3 در سال 2023 وارد بازار خواهند شد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

آیمک با تراشه M3 در سال 2022 ؟ نه !

انتظار می‌رود اپل مک‌های جدید و متنوع خود را همراه با تراشه‌ M2 در سال 2022 عرضه کند. با این حال غول فناوری ظاهراً در حال آزمایش نسل سوم پردازنده سیلیکون خود نیز می باشد. Mark Gurman در جدیدترین خبرنامه “Power On” خود در وبسایت Bloomberg به این نکته اشاره کرده است. او گفته است اپل در حال کار بر روی تراشه M3 و مشغول آزمایش آن می باشد. Mark Gurman جزئیاتی از آنچه این تراشه ارائه می دهد را منتشر نکرده است. با این حال او انتظار دارد که این تراشه اواخر سال 2023 معرفی شود.

Mark Gurman همچنین گفته است که هنوز فکر می کند یک آیمک پرو جدید در راه است.البته به این زودی ها عرضه نمی شود. آیمک پرو یک جایگزین با کارایی بالا برای آیمک می باشد. اخیراً شایعه شده بود که احیای این مدل در سال 2022 با یک صفحه نمایش مینی LED انجام می شود. Mark Gurman در مورد تراشه M2 نیز ادعاهایی دارد. از نظر او ، این تراشه برای اولین بار در مک بوک ایر جدید، مک بوک پرو سطح پایه و مک مینی ظاهر می شود. تراشه های M2 Pro و M2 Max برای مک بوک پرو 14 اینچی و مک بوک پرو 16 اینچی نیز در نظر گرفته شده اند. علاوه بر این ها ، احتمالاً تراشه دوگانه M2 Ultra برای مک پرو معرفی خواهد شد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*