Gurman می گوید مدل معمولی آیفون 14 فاقد دوربین 48 مگاپیکسلی و تراشه A16 خواهد بود


امید دلیری 6 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Gurman می گوید مدل معمولی آیفون 14 فاقد دوربین 48 مگاپیکسلی و تراشه A16 خواهد بود. به گفته Mark Gurman از وبسایت Bloomberg ، مدل‌های پرو و معمولی آیفون 14 با تراشه‌ها و دوربین های متفاوت عرضه خواهند شد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mark Gurman در آخرین خبرنامه «Power On» خود، از طیف وسیعی از شایعات در مورد خط تولید آیفون 14 حمایت کرد. او تأیید کرد که اپل همچنان بر روی اتصال ماهواره‌ای (satellite connectivity) کار می‌کند. Gurman همچنین چگونگی تمایز بیشتر مدل‌های پرو و ​​غیرپرو در سری آیفون 14 را توضیح داده است. دوربین جدید 48 مگاپیکسلی عریض در انحصار مدل‌های پرو خواهد بود. در حالی که مدل معمولی آیفون 14 از یک دوربین 12 مگاپیکسلی عریض برخوردار خواهد بود.

Ming-Chi Kuo تحلیلگر اپل برای اولین بار به این موضوع اشاره کرده بود که مدل‌ معمولی آیفون 14 احتمالاً از تراشه A15 سال گذشته یا نوعی از آن استفاده می کند. در حالی که مدل‌های پرو مجهز به تراشه جدید A16 اپل خواهند بود. Gurman اضافه کرده که فراتر از تلاش برای متمایز کردن مدل‌های پرو ، کمبود تراشه جهانی ممکن است در این تصمیم نقش داشته باشد. Gurman همچنین انتظار دارد مدل جدیدی از آیفون در سری 14 معرفی شود. آیفون 14 مکس که نمایشگر 6.7 اینچی را برای مدل‌های غیرپرو ‌آیفون 14 به ارمغان می‌آورد. قیمت این مدل حداقل 200 دلار کمتر از تنها آیفون 6.7 اینچی فعلی یعنی آیفون 13 پرو مکس خواهد بود.

Gurman همچنین شایعات دیگری مبنی بر اینکه مدل‌های آیفون 14 طراحی بسیار مشابهی با مدل‌های آیفون 12 و 13 دارند، تکرار کرد. علاوه بر این، Gurman ادعا کرد که اپل همچنان در حال کار بر روی آوردن اتصال ماهواره‌ای به آیفون است. ظاهراً اپل قصد داشت این ویژگی را با مدل‌های آیفون 13 معرفی کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*