اپل برنامه تعمیر شخصی آیفون را راه‌اندازی کرد


امید دلیری 8 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل برنامه تعمیر شخصی آیفون را راه‌اندازی کرد. غول فناوری امروز اعلام کرد که برنامه تعمیر سلف سرویس خود را برای آیفون راه‌اندازی کرده است. این برنامه به کاربران آیفون 12، آیفون 13 و نسل سوم آیفون SE اجازه می‌دهد تا تعمیرات خاصی را در خانه خود (البته فعلاً در ایالات متحده) انجام دهند. به گفته وبسایت MacRumors ، این برنامه قرار است اواخر امسال در اروپا منتشر شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل می گوید که دفترچه راهنمای تعمیرات قانونی و قطعات و ابزار اپل در یک نمایندگی تخصصی جدید برای برنامه تعمیر شخصی آیفون در دسترس خواهند بود. در این نمایندگی مشتریان به بیش از 200 قطعه و ابزار مجزا دسترسی خواهند داشت. البته این فروشگاه فعلاً فقط ابزارهای سری آیفون 12 ، آیفون 13 و نسل سوم آیفون SE را دارد. اپل می‌گوید قصد دارد فروشگاه خود را با ابزارها، کتابچه‌های راهنما و قطعات مک در اواخر امسال گسترش دهد.

برای انجام تعمیر مشتریان ابتدا باید دفترچه راهنمای تعمیر مخصوص محصول خود را در وب سایت پشتیبانی اپل مطالعه کنند. سپس می توانند قطعات و ابزار مورد نیاز را از فروشگاه تعمیرات سلف سرویس سفارش داده و تعمیر را شروع کنند. اپل می‌گوید تمامی ابزارها و قطعات ارائه‌شده در فروشگاه تحت آزمایش‌های گسترده‌ای قرار می‌گیرند. به این ترتیب از بالاترین کیفیت، ایمنی و قابلیت اطمینان برخوردار می باشند.

در کنار برنامه تعمیر شخصی آیفون ، اپل یک کیت 49 دلاری ارائه می دهد که شامل تمام ابزارهای ضروری برای انجام تعمیر شخصی آیفون می باشد. این کیت اجاره ای به مدت یک هفته در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*