عکس جدیدی از پنل‌های نمایشگر سری آیفون 14 منتشر شد


امید دلیری 10 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

عکس جدیدی از پنل‌های نمایشگر سری آیفون 14 منتشر شد. عکسی که نشان می‌دهد در مدل های پرو ، طراحی جدید Pill-and-Hole (حفره و قرص) جایگزین ناچ شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اخیراً شایعه شده بود که مدل‌های پرو سری آیفون 14 ، مجهز به نمایشگرهایی با طراحی جدید خواهند بود. این طراحی جدید که Pill-and-Hole (حفره و قرص) نام دارد ، برای Face ID و دوربین جلو تعبیه شده است. اکنون وبسایت Weibo عکس جدیدی از پنل‌های نمایشگر سری آیفون 14 منتشر کرده است. عکسی که ظاهراً یک نگاه واقعی به طراحی جدید نمایشگرها می اندازد. کاربری به نام SaranByte این عکس را در توییتر به اشتراک گزاشته است. وبسایت 9to5Mac نیز این عکس و گزارشی مربتط با آن را منتشر کرده است.

در این عکس ها ، پنل های شیشه ای جلویی هر چهار مدل آیفون 14 نشان داده شده اند. پنل‌های نمایشگر مدل های پرو دارای طراحی Pill-and-Hole می باشند. علاوه بر این ، دارای حاشیه‌های کمی نازک‌تر و نسبت تصویر بلندتر می باشند. همانطور که انتظار می رفت، مدل های معمولی آیفون 14 و آیفون 14 مکس طراحی ناچ آیفون 13 را حفظ خواهند کرد. البته مشخص نیست این تصویر موثق است یا خیر. اما با تمام شایعاتی که تاکنون در مورد مدل‌های آیفون 14 شنیده‌ایم مطابقت دارد. 

چندی پیش Ross Young و Mark Gurman نیز به طراحی جدید Pill-and-Hole (حفره و قرص) برای مدل های پرو آیفون 14 اشاره کرده بودند. سایر ویژگی های شایعه شده آیفون 14 پرو شامل دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی، دوربین جلوی مجهز به فوکوس خودکار و موارد دیگر است.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*