Ming-Chi Kuo می گوید ویژگی اندازه‌گیری دمای بدن ممکن است به نسل هشتم اپل واچ اضافه شود


امید دلیری 11 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید ویژگی اندازه‌گیری دمای بدن ممکن است به نسل هشتم اپل واچ اضافه شود. همانطور که می دانید اپل برنامه اضافه کردن سنسور دمای بدن به اپل واچ سری 7 را لغو کرد. اما به گفته تحلیلگر معتبر اپل ، این ویژگی می تواند به اپل واچ سری 8 اضافه شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo در یک توییت جدید توضیح داده که اپل ابتدا قصد داشته ویژگی اندازه‌گیری دمای بدن را در اپل واچ سری 7 ارائه دهد. اما الگوریتم اندازه‌گیری دمای بدن که اپل توسعه داده بود ، انتظارات را برآورده نکرد. به همین دلیل اپل قبل از وارد کردن این الگوریتم به مرحله آزمایش اعتبارسنجی مهندسی (EVT) ، آن را کنار گذاشت. اکنون Kuo معتقد است که اپل واچ سری 8 آینده می‌تواند مجهز به این ویژگی باشد. البته به شرطی که الگوریتم بتواند نیازهای بالای اپل را قبل از تولید انبوه برآورده کند.

اپل در رابطه با اندازه‌گیری دمای بدن ، با مشکلاتی مواجه شده است. ظاهراً مشکل اپل به این واقعیت مربوط می‌شود که دمای پوست به سرعت بر اساس محیط تغییر می‌کند. ساعت هوشمند نمی‌تواند دمای هسته بدن را با استفاده از سخت‌افزار کنترل کند. به همین جهت این ویژگی به شدت به الگوریتمی وابسته است که نتایج دقیقی تولید کند. Kuo اضافه کرد که سامسونگ هم چالش‌های مشابهی را برای اضافه کردن این ویژگی به ساعت هوشمند خود تجربه کرده است.

هم Kuo و هم Mark Gurman قبلاً در مورد اینکه اپل واچ های 2022 احتمالاً مجهز به قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن باشند صحبت کرده بودند. اما شایعات مربوط به این ویژگی در چند وقت اخیر کمرنگ شده است. گفته های جدید Kuo کو شک‌های بیشتری را در مورد این ویژگی ایجاد می کند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*