اپل نسخه ویژه جدید هدفون Powerbeats Pro را منتشر کرد


امید دلیری 17 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل نسخه ویژه جدید هدفون Powerbeats Pro را منتشر کرد. شرکت Beats (Beats by Dre) که متعلق به اپل می باشد ، نسخه ویژه جدیدی از هدفون Powerbeats Pro خود را منتشر کرد. این نسخه با همکاری پریا فرزانه ، طراح ایرانی-انگلیسی مقیم لندن تولید شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نسخه ویژه جدید هدفون Powerbeats Pro دارای طرح خاص زرد و بنفش تیره با الهام از طراحی زیبای پریا فرزانه می باشد. پریا فرزانه طراح ایرانی-انگلیسی مقیم لندن یکی از بهترین طراحان حال حاضر در دنیا می باشد.

Beats در توییت جدید خود نوشته :

همکاری ما با پریا فرزانه هم اکنون در دسترس است. اکنون می توانید این نسخه ویژه را خریداری کنید.

نسخه ویژه جدید هدفون Powerbeats Pro دارای الگوی منحصربه‌فرد زرد و بنفش تیره می باشد. این الگو بر روی هدفون ها و ​​قاب نقش قرار گرفته است. این نسخه ویژه همچنین همراه با جعبه و برچسب‌های ویژه عرضه می‌شود. Beats به طور معمول با سایر شرکت ها، سازمان ها و طراحان در تولید نسخه ویژه محصولات خود همکاری می کند. برای مثال ، این شرکت در ماه فوریه با NBA برای عرضه یک نسخه ویژه همکاری کرد.

نام کامل این محصول Beats by Dre x Paria Farzaneh Powerbeats Pro می باشد. این نسخه ویژه با قیمت 250 دلار به طور انحصاری در فروشگاه های SSENSE (کمپانی مد و فشن) به فروش می رسد. قیمت نسخه معمولی این هدفون 200 دلار می باشد. اما طراحی پریا فرزانه به قدری زیباست که افراد را مجاب به خریدن این نسخه ویژه کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*