iOS 15.5 مجدداً API سابق Apple Music که حذف شده بود را معرفی خواهد کرد


امید دلیری 18 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

iOS 15.5 مجدداً API سابق Apple Music که حذف شده بود را معرفی خواهد کرد. یکی از مهندسین بخش نرم افزار اپل این خبر را اعلام کرده است. او گفته است که که iOS 15.5 شامل معرفی مجدد یک API محبوب برای Apple Music می باشد. این API توسط موزیک پلیرهای شخص ثالث استفاده می شود و به کاربران امکان می دهد سرعت پخش آهنگ های داخل برنامه را تغییر دهند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

با انتشار iOS 15.4، اپل API استفاده شده توسط موزیک پلیرهای شخص ثالث را در Apple Music خود حذف کرد. این API به کاربران امکان می داد سرعت پخش آهنگ ها را تغییر دهند. خود اپلیکیشن Apple Music اجازه تغییر سرعت پخش آهنگ را به کاربران نمی دهد. اما دیگر اپلیکیشن های محبوب اپ استور مانند Perfect Tempo این قابلیت را به کاربران ارائه می دهند. به دلایلی نامعلوم، اپل این API را در iOS 15.4 حذف کرد.

اکنون به نظر می رسد این API در نسخه های بتای iOS 15.5 مجدداً در حال آزمایش است. در واقع اپل در حال اضافه کردن مجدد آن می باشد. Joe Kun مهندس بخش نرم‌افزار اپل در تیم Apple Music ، اوایل این هفته در وبسایت iGeneration به این موضوع اشاره کرد. او خطاب به توسعه‌دهندگان ناامید گفته :

ما تصمیم قبلی خود مبنی بر غیرفعال کردن تغییر نرخ پخش محتوای اشتراکی از Apple Music در برنامه های شخص ثالث را دوباره ارزیابی کرده ایم. به این نتیجه رسیدیم که می توانیم با خیال راحت دوباره آن عملکرد را فعال کنیم. درست مانند قبل از انتشار iOS 15.4. به این ترتیب، این مشکل در چهارمین نسخه بتای iOS 15.5 برطرف شده است.

اپل این هفته چهارمین نسخه بتای iOS و iPadOS 15.5 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*