اپل تولید آیپاد تاچ را متوقف می کند


امید دلیری 21 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تولید آیپاد تاچ را متوقف می کند. غول فناوری امروز به طور رسمی اعلام کرد که تولید آی‌پاد تاچ را متوقف می کند. از نظر اپل قابلیت‌های این محصول در دیگر محصولات این شرکت در دسترس است. محصول محبوب قدیمی که با دستگاه های دیگری مانند آیفون و آیپد جایگزین شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

توقف تولید یکی از محبوب ترین محصولات اپل

آیپاد تاچ آخرین دستگاه باقی‌مانده در مجموعه آی‌پاد است و از تاریخ May 2019، یعنی سه سال پیش به‌روزرسانی نشده است. Greg Joswiak مدیر بازاریابی اپل در بیانیه ای گفته : روح آی‌پاد در سایر محصولات اپل زنده است. موسیقی همیشه بخشی از هسته اصلی ما در اپل بوده است. رساندن موسیقی به صدها میلیون کاربر به روشی که آی‌پاد انجام داد، فقط روی صنعت موسیقی تأثیر نگذاشت. همچنین نحوه کشف، گوش دادن و به اشتراک گذاری موسیقی را دوباره تعریف کرد. ما یک تجربه موسیقی باورنکردنی را در همه محصولات خود از آیفون گرفته تا اپل واچ تا هوم پاد مینی، مک، آیپد و اپل تی وی ادغام کرده ایم. علاوه بر این ، اپل موزیک کیفیت صدای پیشرو با پشتیبانی از صدای فضایی (spatial audio) را ارائه می دهد. هیچ راهی بهتر از این برای لذت بردن، کشف و تجربه موسیقی وجود ندارد.

اپل اولین آی‌پاد خود را 21 سال پیش در اکتبر 2001 معرفی کرد. در آن زمان این محصول یک دستگاه موسیقی انقلابی بود که هزاران آهنگ را در جیب طرفداران اپل قرار داد. اپل نسخه‌های زیادی از آی‌پاد از جمله آی‌پاد شافل، آی‌پاد نانو و آیپاد تاچ را معرفی کرد. اما از آن زمان همه آنها به تدریج کنار گذاشته شده و تولیدشان متوقف شده است.

آیپاد تاچ تا زمان اتمام موجودی همچنان برای خرید از طریق وب‌سایت و فروشگاه های اپل در دسترس خواهد بود. قیمت آی‌پاد تاچ نسل 7 از 199 دلار شروع می‌شود. این مدل دارای صفحه نمایش 4 اینچی با حاشیه‌های ضخیم می باشد. همچنین دارای دکمه استاندارد Home بدون مکانیزم باز کردن قفل بیومتریک و تراشه A10 Fusion می باشد. این مدل در رنگ های صورتی، قرمز، خاکستری ، نقره ای، طلایی و آبی موجود است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*