اپل فریمور جدید 4E71 را برای AirPods، AirPods Max و AirPods Pro منتشر کرد


امید دلیری 21 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل فریمور جدید 4E71 را برای AirPods، AirPods Max و AirPods Pro منتشر کرد. این فریمور اکنون برای تمامی مدل های AirPods ( به غیر از نسل اول AirPods ) در دسترس می باشد. این نسخ بدون هیچ تغییر شناخته‌شده‌ای فراتر از رفع اشکال منتشر شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل معمولاً جزئیات و اطلاعاتی در مورد به روزرسانی های سیستم عامل AirPods ارائه نمی دهد. این امر تشخیص اینکه در هر نسخه واقعاً چه چیزی تغییر کرده است را دشوار می‌کند. این احتمال وجود دارد که هر به‌روزرسانی حداقل شامل رفع اشکال و بهبود عملکرد باشد. فریمور جدید 4E71 همانند به روزرسانی های قبلی به‌طور خودکار برای کاربران نصب می‌شود. هیچ مکانیزمی برای انجام به‌ روزرسانی بصورت دستی وجود ندارد. تا زمانی که ایرپاد در کیس شارژ قرار دارد و به دستگاه iOS متصل است، به روزرسانی به صورت خودکار نصب می شود.

اپل فریمور جدید 4E71 را در حالی منتشر کرده که نسخه قبلی آن یعنی 4C165 در ماه دسامبر 2021 منتشر شده بود. نسخه ی جدید با AirPods ، AirPods Max (به جز نسل اول) و AirPods Pro سازگار می باشد. این نسخه ی جدید برای AirPods 3 هم منتشر شده است که نسبت به نسخه قبلی یعنی 4C170 که در ژانویه منتشر شد، ارتقاء یافته است. به گفته وبسایت AppleInsider ، جهش جزئی در شماره ساخت معمولاً نشان دهنده یک به روز رسانی جزئی می باشد.

چگونه نسخه سیستم عامل ایرپاد خود را بررسی کنیم ؟

کاربران ایرپاد می توانند سیستم عامل فعلی هندزفری خود را در تنظیمات – Settings بررسی کنند.

  • وارد تنظیمات – Settings شوید
  • General را انتخاب کنید
  • About را انتخاب کنید
  • ایرپاد خود را انتخاب کنید

در نهایت منویی ظاهر می شود که اطلاعات مربوط به ایرپاد شما را نشان می دهد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*