آلبوم جدید Kendrick Lamar رکورد بیشترین پخش آلبوم در روز اول انتشار در اپل موزیک را به دست آورد


امید دلیری 25 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آلبوم جدید Kendrick Lamar رکورد بیشترین پخش آلبوم در روز اول انتشار در اپل موزیک را به دست آورد. کندریک لامار با آلبوم جدید خود به نام Mr. Morale & The Big Steppers ، رکورد جدیدی را در Apple Music به ثبت رسانده است. این آلبوم در بین دیگر آلبوم هایی که تا به امروز در سال 2022 منتشر شده اند ، توانسته رکورد بیشترین تعداد پخش در روز اول انتشار را به دست آوردند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

آلبوم جدید Kendrick Lamar به نام Mr. Morale & The Big Steppers در روز جمعه منتشر شد. این آلبوم توانست به بازدید و توجه فوق العاده ای در اپل موزیک و سایر سرویس های استریم موزیک برسد. طبق گفته اپل موزیک، آلبوم جدید اولین آلبوم خوب کندریک لامار پس از آلبوم Damn که در سال 2017 منتشر شد می باشد. اپل معتقد است که این آلبوم ارزش انتظار پنج ساله را داشته است. اکانت رسمی اپل موزیک در یک توییت جدید نوشته :

آلبوم جدید کندریک به نام Mr. Morale & The Big Steppers در بین آلبوم هایی که تا کنون در سال 2022 منتشر شده اند ، بیشترین تعداد پخش در روز اول انتشار خود داشته است.

اپل موزیک تعداد استریم ها یا پخش آلبوم جدید Kendrick Lamar را بیان نکرده است. اما به احتمال زیاد ، تعداد پخش این آلبوم تعداد قابل توجهی بوده است. در آگوست 2021 ،کانیه وست توانست با آلبوم Donda رکورد قابل توجهی در اپل موزیک بدست آورد. این آلبوم را در عرض 24 ساعت پس از انتشار به بیش از 60 میلیون استریم در ایالات متحده دست یافت.

آلبوم Mr. Morale & The Big Steppers به‌عنوان یک پروژه دو قسمتی توصیف می‌شود. هر کدام از قسمت ها دارای 9 قطعه است تا جهان‌بینی دائماً در حال تحول لامار را روشن کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*