اپل iOS 15.5 و iPadOS 15.5 را منتشر کرد


امید دلیری 27 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iOS 15.5 و iPadOS 15.5 را منتشر کرد. غول فناوری پنجمین به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل‌های iOS و iPadOS 15 را منتشر کرد. سیستم عامل هایی که اولین نسخه آن ها در سپتامبر 2021 منتشر شدند. نسخه های جدید کمی بیش از دو ماه پس از عرضه iOS 15.4 و iPadOS 15.4 عرضه شده اند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

iOS 15.5 و iPadOS 15.5 را می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنید. این به روزرسانی ها در همه دستگاه‌های واجد شرایط در بخش تنظیمات در دسترس می باشند. برای دسترسی به این به روزرسانی ها وارد Setting و سپس Gerenal و بعد Software Update شوید. اگر به روزرسانی را مشاهده نکردید ، صفحه را به سمت پایین بکشید و کمی صبر کنید تا مجدداً بارگزاری شود.

در مقایسه با به‌روزرسانی‌های قبلی ، iOS 15.5 و iPadOS 15.5 مقیاس کوچک‌تری دارند. این نسخه های جدید شامل به‌روزرسانی‌هایی برای کارت Apple Cash در اپلیکیشن Wallet می باشد. همچنین تنظیمات جدیدی اضافه شده که به کاربران پادکست اجازه می‌دهد تعداد قسمت‌های ذخیره شده در دستگاه‌های خود را محدود کنند.

طبق یادداشت‌های اپل ، iOS 15.5 شامل بهبودها و رفع اشکالات زیر است : 

  • اپلیکیشن Wallet ، کاربران Apple Cash را قادر می سازد تا از کارت Apple Cash خود پول ارسال و دریافت کنند
  • پادکست اپل شامل تنظیمات جدیدی برای محدود کردن قسمت های ذخیره شده در آیفون شما و حذف خودکار قسمت های قدیمی تر است
  • مشکل اتوماسیون های خانه برطرف شده اند

این نسخه جدید می‌تواند به‌روزرسانی‌های نهایی سیستم عامل iOS 15 باشد. زیرا اپل در حال حاضر بر روی iOS 16 کار می‌کند. انتظار می‌رود iOS 16 در تاریخ 6 ژوئن در آغاز کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل معرفی شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*