اپل macOS Monterey 12.4 را منتشر کرد


امید دلیری 27 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل macOS Monterey 12.4 را منتشر کرد. غول فناوری چهارمین به‌روزرسانی بزرگ سیستم عامل macOS Monterey را منتشر کرد. سیستم عاملی که در اکتبر 2021 راه‌اندازی شد. نسخه ی جدید بیش از دو ماه پس از عرضه macOS Monterey 12.3 منتشر شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

macOS Monterey 12.4 را می‌توانید در تمامی مک های واجد شرایط دانلود و نصب کنید. برای دسترسی به این به روزرسانی وارد System Preferences و سپس Software Update شوید. طبق یادداشت‌های اپل، به روزرسانی جدید باگی را برطرف می‌کند که باعث می‌شد باتری مک به سرعت خالی شود. دستگاه‌های بلوتوث متصل به مک‌ها باعث خالی شدن مقدار زیادی از باتری آن ها می شدند.

اپل همچنین به‌روزرسانی های جدیدی برای MacOS Big Sur و MacOS Catalina منتشر کرده است. غول فناوری به‌روزرسانی MacOS Big Sur 11.6.6 را برای کسانی که هنوز سیستم عامل Big Sur را اجرا می‌کنند منتشر کرده است. اپل همچنین به‌روزرسانی امنیتی MacOS Catalina 2022-004 را منتشر کرده است.

به دنبال انتشار نسخه ی نهایی macOS Monterey 12.4 و iPadOS 15.5 ، ویژگی Universal Control دیگر آزمایشی نیست. اکنون این یک ویژگی رسمی است که اپل آن را بدون مشکل در نظر گرفته و برچسب بتا حذف شده است. ‌ویژگی Universal Control (کنترل جهانی) در ماه مارس معرفی شد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد از یک ماوس/ترک پد و صفحه کلید در چندین مک و آیپد استفاده کنید. این نسخه همچنین پشتیبانی از سیستم عامل 15.5 را برای نمایشگر اپل استودیو اضافه می کند که برای بهبود کیفیت وب کم طراحی شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*